Bare en vennlig påminnelse om at dollaren ikke er den eneste valutaen som er lav for tiden: Ifølge Yahoo-kalkulatoren min (sist oppdatert for to timer siden) ligger den britiske pund på 10,39 kroner nå. Det er med andre ord akkurat mulig å gli under 200-kroners grensa til tollvesenet med varer til £17.99, en ganske vanlig tilbudspris på f.eks Play.com. Eksempelvis finner du Timeshift til PS3 der, en rekke DVD-bokser, og noen gode BD-filmer.
komplett har en PS3 med GT5 tingen for de som liker slikt for 3600,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347390
100-lapp billigere enn elkjip og lefdal som har den samme tingen for tia..
På Elkjøp i Tromsø selger de 4 spill for 500 kr. De har spill til blant annet PS3, PC, PS2 og Xbox360. Crysis, Heavenly sword, Burnout: paradise er bare noen av spillene de hadde. Altså relativt nye spill.
Play-Asia har påsketilbud fram til mandag. 20% av på en haug ting, og du finner et par godbiter her og der, eksempelvis rimelige DS-spill og soundtracks.
Denne helga får du kjøpt Prey til 5$ på Steam. Ikke verdens beste spill, men til 25-30,- kroner er det absolutt verdt det. Snasen grafikk og ekstremt kul begynnelse (første to timene). Slutten er ikke verst den heller.
Denne helga får du kjøpt Prey til 5$ på Steam. Ikke verdens beste spill, men til 25-30,- kroner er det absolutt verdt det. Snasen grafikk og ekstremt kul begynnelse (første to timene). Slutten er ikke verst den heller.
Hmm. Får opp at prisen er 24.95$ når jeg trykker på BUY game. Noen som vil verifisere at man ikke blir trukket mer enn 4.95$ for spillet ? Syntes ikke noe spesielt om demoen, men for 5$ vil jeg gjerne prøve det ut i multiplayer.