Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ditt eget firma?

D

Deleted member 91

Gjest
Bare en vennlig påminnelse om at dollaren ikke er den eneste valutaen som er lav for tiden: Ifølge Yahoo-kalkulatoren min (sist oppdatert for to timer siden) ligger den britiske pund på 10,39 kroner nå. Det er med andre ord akkurat mulig å gli under 200-kroners grensa til tollvesenet med varer til £17.99, en ganske vanlig tilbudspris på f.eks Play.com. Eksempelvis finner du Timeshift til PS3 der, en rekke DVD-bokser, og noen gode BD-filmer.

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, det er meg, unødvendig kronglete. Stikk og skaff deg Superbad til 185 kroner nå.

D

Doctor Downs

Gjest
Hvis denne ikke har noen skjulte ulemper så har jeg en følelse av at Brawlerne her på forumet kommer til gjøre Game.co.uk litt rikere.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det tviler jeg på, siden den eneste som duger er Wavebird. Alle andre tredjepartskontrollere har unektelig vist seg å være skvip.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Salg på bl.a spill på Platekompaniet.no.

Blant tilbudene:
  • STALKER kr 199,50
  • Halo 2 PC kr 149,50
  • Castlevania Portrait of Ruin kr 149,50
  • Tingle's Freshly Picked Rupeeland kr 199,50
  • Rogue Galaxy kr 199,50
  • Okami PS2 kr 199,50
  • Excite Truck kr 199,50
  • Jericho (PS3) kr 249
  • Killler 7 (PS2) kr 59 :ermm:

På Elkjøp i Tromsø selger de 4 spill for 500 kr. De har spill til blant annet PS3, PC, PS2 og Xbox360. Crysis, Heavenly sword, Burnout: paradise er bare noen av spillene de hadde. Altså relativt nye spill.

D

Deleted member 91

Gjest
Play-Asia har påsketilbud fram til mandag. 20% av på en haug ting, og du finner et par godbiter her og der, eksempelvis rimelige DS-spill og soundtracks.

Novastrum

Feminist-elitist
Denne helga får du kjøpt Prey til 5$ på Steam. Ikke verdens beste spill, men til 25-30,- kroner er det absolutt verdt det. Snasen grafikk og ekstremt kul begynnelse (første to timene). Slutten er ikke verst den heller. :p

Expert selger God of War PSP til 299,-. Til den som ikke har fått med seg det. Høres ut som en veldig god pris for min del.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne helga får du kjøpt Prey til 5$ på Steam. Ikke verdens beste spill, men til 25-30,- kroner er det absolutt verdt det. Snasen grafikk og ekstremt kul begynnelse (første to timene). Slutten er ikke verst den heller. :p
Mange takk for tips. Tredve spenn går det ikke an at Prey ikke er verdt. :)

Hmm. Får opp at prisen er 24.95$ når jeg trykker på BUY game. Noen som vil verifisere at man ikke blir trukket mer enn 4.95$ for spillet ? Syntes ikke noe spesielt om demoen, men for 5$ vil jeg gjerne prøve det ut i multiplayer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Your credit card has been charged as detailed below. This email message will serve as your receipt.
Product
Prey
Cost
$4.95
Tax
$0.00
Shipping
$0.00

Total
$4.95
Currency
U.S. Dollars