Røverkjøp

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stod forresten i en av Oslo-avisene i dag om kirkesamfunnet "Alt som er". Han som stifta kirka får 6-700 kroner fra staten per medlem, og gir 500 av disse til medlemmene. Alt du trenger å tro er at alt som er, det er, istedenfor å tro på noe som ikke er.

Klarte ikke å finne noe nettside for kirka, dessverre. :(

Kanskje ikke akkurat et 'røverkjøp', men:

Zailor / Play-X har nå Rock Band-pakka til PS3 på lager. Dette er importert USA-versjon. La nettopp inn bestilling, da sto det 'mindre enn 5 på lager' under lagerstatus. 1799 pluss noen kroner i frakt, blir vel neppe noe billigere når den 'norske' versjonen lanseres.

Link

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm det bør kanskje merkes at dette er Metal Gear Solid: Portable Ops Plus versjonen som selges der og ikke det vanlige Portable Ops spillet.

Denne plus versjonen inneholder ikke noe som helst story opplegg og er mest bassert på Internett spilling og andre små oppdrag uten historie. Da vil jeg heller anbefalle orginalen portable ops isteden for, mye bedre.

Halky

Veteran bruker ;)
Ahh vel da er det ikke store problemet for deg ihvertfall ;) Har selv MGS: Portable Ops som jeg ikke har fått rundet enda :S

Men tenkte det kunne være kjekt og nevne det i tilfelle andre skulle gå i den fellen og kjøpe det i troen at det er noe av de tror det er en slags MGS:pO -Substance ellerno. Noe det da ikke er.

Kilik

Lokal moderator
Men tenkte det kunne være kjekt og nevne det i tilfelle andre skulle gå i den fellen og kjøpe det i troen at det er noe av de tror det er en slags MGS:pO -Substance ellerno. Noe det da ikke er.
Det var nøyaktig det jeg tenkte og vurderte og kjøpe det, så takk for tipset.

De har vanlig portable ops for 17 pund. Det er verdt pengene og vel så det mener nå jeg.

CyberK

Finner ikke på noe.
Det visste jeg faktisk ikke. Faen, nå blir jeg fristet til å kjøpe den likevel. (Det sier vel litt om mitt usunne forhold til MGS at jeg vurderte sterkt å kjøpe den også da jeg trodde det var originalen med noe ekstra dill.)

Wii for 1695,- hos Elprice.

Zailor / Play-X har nå Rock Band-pakka til PS3 på lager. Dette er importert USA-versjon. La nettopp inn bestilling, da sto det 'mindre enn 5 på lager' under lagerstatus. 1799 pluss noen kroner i frakt, blir vel neppe noe billigere når den 'norske' versjonen lanseres.
Da er det nok billigere å kjøpe via eBay. Der ligger nye Rock Band-pakker på rundt 1250 kroner nytt, inkludert porto.