Røverkjøp

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Ehm det bør kanskje merkes at dette er Metal Gear Solid: Portable Ops Plus versjonen som selges der og ikke det vanlige Portable Ops spillet.

Denne plus versjonen inneholder ikke noe som helst story opplegg og er mest bassert på Internett spilling og andre små oppdrag uten historie. Da vil jeg heller anbefalle orginalen portable ops isteden for, mye bedre.

danke mein liebchen, da plukker jeg med meg Portable Ops vanilje til skarve 18 pund også :guns:

Kilik

Lokal moderator
Ny bunnrekorder i dag:

1 dollar = 4,95 kroner
1 pund = 9,79 kroner

Play har masse stuff til £5 (49 kr), blant annet Blade Runner: The Final Cut.

Playx.no har et salg på gang nå... kun en femmer i frakt, og alt mulig dritbillig... ikke giddet sett så mye, men de som lurer på hva alt maset til lodin er om God Hand, kan få det hjem for under hundrelappen nå...

Men ikke noen spilltilbud akkuratt det de hadde på playx.com ser jeg... Det er overraskende fort gjort å skrive com istede for no.

Bestilte forresten Forza 2 + Viva Piñata (Double Pack /X360) til bare 249 og la inn en forhåndsbestilling på GTA4 i samme slengen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke et regelrett røverkjøp, men når Gamestop nå tar over en del FRS sjapper, har de 50% rabatt til de 10 første kundene i de nye sjappene.
Sikkert noen fler restriksjoner, men likevel.

Lodin

Der Waaaah
For de som av en eller annen grunn ikke har kjøpt Civ4 enda bør ta seg en tur på Steam. De har salg på det og de to expansionene til rundt 200 spenn. Kan du si nei til svenske vikinger med trønderdialekt?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når man først nevner Steam så selges også Unreal Tournament III der til spottpris: $29.99 eller noe i den duren, som uansett tilsvarer rundt 150 spenn med dagens kurs.

Jeg ser heller Superman IV på konstant repeat fremfor å se jævla Superman Returns igjen. Men satan, 129 penger for den pakka der er ekstremt value.

Hvorfor skulle Superman Returns være med i Christopher Reeves pakken forresten?

nei... du sier noe. skylder på at jeg er ubrukelig.

Forresten. Play.com har mix and pix pick your choice 3 for 12 pund. Bestilte to bøker og Se7en to disc utgave i går, 120 kroner for to engelske bøker og en film er jævla bra. Du kan mikse blant noen cder og gadgets og.

Kilik

Lokal moderator
Xbox 360 Elite HDMI til 1990,- hos Deal.no. Gjelder bare i dag. Jeg kjøpte meg en (på tide...).