Røverkjøp

Lodin

Der Waaaah
Siden folk sikkert er litt sultne på Diablo 3 for tiden kan det nevnes at Sacred Gold har havna på Steam til 10 dollars. Det er en av de bedre klonene med mer fokus på singelplayer, alle tre ad-onene følger med og siden det er damp slipper man ufyslig kopibeskyttelse. Forøvrig fremdeles et veldig pent spill. ^^
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
World cinema-salg hos Play, med endel til under tollgrensa. Anbefaler Haneke-boksene. ^_^
 
..å der var Sonic Rush og Dementium til DS bestilt
 
Bah, la til ~15 spill i kurven før det slo meg at en kanadisk dollar var mer enn ca to kroner (vet ikke hvor jeg fikk det fra...). Selvom det er veldig billig med ~1500 kroner for 15 PS3/360 spill ^^!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nei, så enten har han amerikansk burk, pirat-burk, eller så har han flaks med å ikke ha kjøpt alt han la i kurven sin.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Eller så kanskje han er klar over hvilke som er sonefrie? Det finnes lister over sånt, vet dere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi de ikke er verdt å betale for i det hele tatt...?
 
Fordi de ikke er verdt å betale for i det hele tatt...?
For deg, nei?

Samler? Det er stygt. Å samle på spill. You play em, you fuck em.
Spiller de det er verdt å gi tid. Hylleplass har jeg nok av, så det kan jeg gi.




Aaaaaaaaaaanyways, for å holde det on-topic (så kan kanskje også folk gi f i hva jeg bruker kronasjene mine på) - DVDboxoffice har tilbud på et par ting og tang nå. Og Netshop selger Western Digital My Book HDD 750GB for 895,- :)
 
Du skal få samle på hva du vil, selv om å samle på spill ikke akkurat lønner seg. Tvert i mot. Jeg foretrekker å selge unna det jeg ikke spiller for å så kjøpe nye spill for pengene.

At du velger å bruke tid på Hour of Victory sier kanskje mer om deg enn du tror. Jeg sliter med å sjonglere mellom GTA IV, Skate, COD4 og Guitar Hero 3 samt Mass Effect og Gears of War, og du bruker tid på det. Skjønner det ikke, men det er da min mening. :p