Røverkjøp

Fem filmer, Fem bøker og fem CDer til kr 9 pr stk hos CDON.no.

Filmene:
Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl (Slim-Case), Live Free or Die Hard, X-Men 3: The Last Stand (2 disc), The Prestige og Casanova (Slim-Case).

Valgte selv The Prestige (en film alle burde eie).

Koster forresten 29kr i frakt. Men siden jeg uansett skulle bestille OZ - Sesong 6 så gjorde ikke det no.
 

Kilik

Lokal moderator
.

Ellers har de Lair til PS3 til hundrelappen, Ridge Racer 7 (PS3) til 130 kroner og The Darkness (PS3) til 190 kr. Devil May Cry 4, Sega Rally, Gears of War og Mass Effect til X360 til 160 kr stykket.
 
For dere som har Steam, så har kanskje dere lagt merke til at det er 50 % rabatt på samtlige Rockstar spill denne helga.

Titler som: GTA San Andreas, GTA Vice City, GTA, GTA 2, Manhunt og Max Payne 1 & 2.
 
Komplett har superweekend denne helgen med Devil May Cry 4 collectors ed. for kun 99,- Til xbox360 og ps3.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lite insidertips: Free Record Shop skal til uka kjøre masse kampanjer på all dritten de ikke får solgt unna, så DVD-er på under 100 kroner (dvs de fleste) går til 5 for 300 (istedet for 4 til 300), og alle CD-er til 40 kr stykket, inkludert alle som står til fullpris nå. De fleste hyllene er vel ikke overfylte med kvalitet, men du finner definitivt et og annet som er verdt 40 kroner. Eksempelvis fant jeg en del Eels, siste Cave-skiva, Air, siste til Goldfrapp, osv osv på sjappa her i Tønsberg.
 
D

Deleted member 91

Gjest


Ikke prøvd sjøl, tenkte jeg skulle vurdere hele Rockstarpakka ettersom å modde GTA:SA eier. Så jeg aner ikke. Google etter lignende tilfeller?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er det flere FRS-butikker i Oslo igjen enn den et stykke ned på Karl Johan? Den ved Egertorget er vel tømt allerede, og noen andre har jeg ikke vært i.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Aner ikke. En av to på senteret her i byen er lagt ned, og den andre skal idiotisk nok holdes åpen til etter jul. Har sikkert noe med leasing av lokale og sånt å gjøre, men du kan si det ikke virker som det lureste i verden å bruke penger på en sjappe som ikke har fått inn ny musikk eller film siden april, og som gjerne drar i havn under 20 betalende kunder på en hverdag. En god ting er at jeg får allverdens tid til å lese medbrakte bøker og tegneserier, da, innimellom alle kundene som lurer på den nyeste Melodi Grand Prix-skiva eller Mamma Mia!-soundtracket, som jeg alle sender videre til Platekompaniet. Tjobing.
 

epp

firm and correct
Det er en på Østbanehallen og en på Stovner Senter vet jeg...
Angrer litt på at jeg ikke tok med meg A Clockwork Orange på Blu-ray til 79,- nå er den borte vekk.

Sånn appropo ny musikk, Nicholas.. Nå har du vel hatt de samme Top albumene på last.fm i tre uker straight? Hva med litt forandring?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Den ved Egertorget i Oslo er vel bare lagt ned uten at de har gjort noe mer enn å tømme lokalet, så der regner jeg med at de venter på at en eller annen avtale skal gå ut, sånn at de kan reåpne som EB Games. De betaler vel heller leie for et tomt lokale enn å bruke penger på å holde en halvdød butikk gående.

Litt artig forresten at FRS går inn i EB Games nå fordi FRS ikke klarte å stå imot presset fra Platekompaniet. Om to-tre-fire år kommer antageligvis akkurat det samme til å skje med EB Games.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Det er en på Østbanehallen og en på Stovner Senter vet jeg...
Angrer litt på at jeg ikke tok med meg A Clockwork Orange på Blu-ray til 79,- nå er den borte vekk.

Sånn appropo ny musikk, Nicholas.. Nå har du vel hatt de samme Top albumene på last.fm i tre uker straight? Hva med litt forandring?
Den på østbanehallen er Game. Den eneste som er igjen i Oslo, såvidt jeg vet, er den nederst i Karl Johan
 
Litt artig forresten at FRS går inn i EB Games nå fordi FRS ikke klarte å stå imot presset fra Platekompaniet. Om to-tre-fire år kommer antageligvis akkurat det samme til å skje med EB Games.
Tror du? At FR ble utkonkurrert er egentlig bare logisk, de gjorde jo det samme som Platekompaniet bare mye dårligere. Mens EB har en helt annen nisje, og gjør mye Platekompaniet ikke kan.