Røverkjøp

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
JAMMEN I SVARTE DA! Nei. Når er det faen meg nåk. Det er på tide at Siv og Erna tar ansvar å kaster Jens å kjerringene hans ut fra regjeringa og ut i grisebingen der de hører hjemme. For svarte. Vi har da nok penger i detta landet her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke si at dere betalte den prisen som står på siba.no for det (altså, 350 kroner)?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Her kan vi se, at Fetthesten ikke leser forumet, og derfor ikke vet at de betalte 200,- mindre enn utsalgsprisen.
 
Nopp, jeg bor midt i hjertet av Oslo. Har ikke bodd på vestlandet siden '98, tenk. Så det var sporingsnummer i mailen fra siba nå, og den har visst ligget på postkontoret siden tirsdag... Har ikke fått noe post i det hele tatt siden mandag faktisk, så det er nok no abscondings på gang. Får stikke på postkontoret med bikkja i morgen ellerno, eller etter jobb om jeg gidder.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg forvekslet deg med en annen, gudene vet hvordan. Jeg jobber fortsatt med å våkne her, men jeg fikk nettopp en nydelig kopp kaffe så det burde ordne seg ganske snart..
 
Ringte kundeservice, og de mente det var for jeg fremdeles er folkeregistrert i Trondheim, til tross for at jeg har fått post hit før. Fruen har heller ikke fått noe av posten hun venter på, men vi får se. Er vel på tide å endre adressen uansett, har ikke bodd der på fire år.