Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, får man fortsatt bytta inn PC-spill noe sted, altså?

Platepromperiet selger Guild Wars 2 til 350 spenn denne uka om man har sånn klubbkort. Det er det bare å be om i kassa og man kan oppgi fake e-post så det er jo greit nok.

Fuck yeahr! Istedetfor å kunne prompe bort i ei sjappe som meg istad og ha spillet iløpet av et kvarter kan jeg spare 31 kroner, men må vente ei uke ++. =D
Normalt hadde jeg coppa det på Steam eller no, men dingusene hos NCSoft selger det bare fysisk.

Shinra85

Spillegals effort emo
Gjorde det samme, og kom over denne lille perla for Sjutten;
ImageUploadedByTapatalk1346345728.493935.jpg

Haster litt siden det er timestilbud (eller egentlig ikke for jeg kan bare legge ting i handlekurven til jeg finner ut av det), men, uhh, hvis jeg har sånn 5000 kroner å bruke på en PC som jeg vil skal spille alt jeg peker på, er jeg inne på noe med denne? Er denne eventuelt bedre? De koster det samme både før og etter tilbud, men jeg forstår det er forskjeller. Ellers skrur bare hjernen min seg av hvis jeg prøver å lese spesifikasjoner, så, SG?

299,- + 29,- i porto.

Prisen er satt ned igjen nå. Siste sjanse timen nå.

Disse tilbudene også for spill:
Xbox 360 250GB for 1337,- + 90,- i porto
Playstation Vita 3G for 1790,- + 88,- i porto
Max Payne 3 til Xbox 360/Playstation 3/PC for 199,- + 29,- i porto

PC versjonen av Borderlands 2 koster ~195,- hos Amazon UK btw:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005FUP0VE/

Ser at man kan kjøpe MGS HD Collection på Xbox Live til 199. Må si det frister, men skulle helst hatt fysisk utgave. Er det noen websjapper som har det til under 200 spenn, sharkman?