Røverkjøp

For de som vil ha en tynn laptop som har helt grei batterilevetid til en knallpris: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772512

Dette forutsetter at du har tilgang til stikkontakter hver fjerde time og gir fullstendig beng i at neste generasjon har (faktisk) opp til 12 timers levetid.
De dumper ut 3 generasjon intel for å gjøre plass til neste.
 
Jesus Fistus for en deal!
Pay what you want for Saints Row: The Third, Saints Row 2, Risen 2: Dark Waters, and Sacred 2: Gold Edition. Pay more than the average and you'll get Dead Island: Game of the Year Edition and Saints Row: The Third - The Full Package, which is exploding with DLC! If you pay $25 or more you'll also receive Dead Island: Riptide!
Men du kan godt gå litt under for Riptide suger balle.
 
Nye Humble Bundle er relativt bra.
 
Takk skal du ha! Kjøpte hele pakka. Er ikke noe å tenke på engang.
 
Apropos Live så jeg tilbud på et par Rockstar-spill. RDR til litt over hundrelappen, Max Payne 3 til godt under hundrelappen (tror det var litt over 60 kr) og L.A Noire til litt over hundrelappen. Kan godt være at ikke alt dette kan kalles røverkjøp, men synes da Payne var ganske billig.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Da skal jeg nok ha Payne. Kjopte Silent Hill Downpour til rundt en hundrings paa Live her om dagen ogsaa. Vet det ikke skal vaere noe knall spill, men savner serien saapass at jeg prover fordet.
 
Historien er ikke akkurat beste så vidt jeg husker, og det var en liten nedtur fra Shattered Memories, men så er det jævlig nærme å være det beste i serien i tillegg. Beste puzzlene siden 3(kjør hard på puzzle-vanskelighetsgraden). Mange av sideoppdragene er jævlig kule. Atmosfæren er helt dønn. Elsker regnet.
Det verste med det er det jævla kampsystemet. Faens blæh.
 
Metro: Last Light for 20 euro (ca. 160 kr) nå på Steam.

I told you so, Yeti ;)