Røverkjøp

Gode gamle GOG har starta sommersalget og det popper stadig opp billige godbiter, men de forsvinner like fort. De skifter hele tida så det gjelder å følge med.
 
Nå er Magrunner: Mørk Pølse gratis hos GOG. Har vagt titta på det når Steam har hatt salg siden det vistnok er Portal, sci-fi og Cthullhu. Nå trenger jeg ikke det i det minste.
 
Ukas Humle Bumle har mye dritt du allerede har spilla, men er nok verdt det.
Alle tre Bioshockene, XCOM Enemy Unkown (det Xcomet folk faktisk liker), The Bureau (det Xomet alle hater som pesten), Mafia 2, Spekkdrops: Linja og The Darkness 2 som er en spille som er mye bedre enn denne verden fortjener. Pluss at det kommer enda et spilll om folk gir nok.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Salg på XBL også. Kjøpte Skyrim for £7 og Gears of War 3 for £3 i går kveld. Masse andre store og små titler der også.
 
Siden EA skal droppe support og salg av Sims 2 har de lagt ut hele greia gratis på Origin. Grunnen er at de ikke fant noen enkel måte å la folk som eier det fysisk registrere det der. Men men, man velger register product code i Origin og bruker koden "I-LOVE-THE-SIMS" så har man det for alltid. Ikke at jeg helt vet hvorfor noen ville spille det i 2014.

E: Den Transformers-dealen er jævlig bra. Alle seriene i den eier om man vil starte å lese litt 'formers.
 
Og nå har Origin lagt ut Wing Commander 3 gratis. Ikke mye gøy å spille i 2014, men verdt det for kuttescener hvor Luke Skywalker og Alex fra Clockwork Orange krangler om space furries.
 

Terje

mostly harmless
Og Biff fra Back to The Future er fortsatt et pikkhue i det. Et mer godhjerta et denne gangen riktignok.

E: Og når vi først er i gang, Francois Chau som spilte Vagabond i WC3 og 4 var Shredder i Turtles 2 filmen.
 
Så Lefdal har tydeligvis mistet trua på Wii U og la ut Black Ops 2, Just Dance 4, Assassin's Creed 3 og Need For Speed Most Wanted U for 20 kr stykket. Bra deal! Kan hende det kun var min butikk i Åsane dette gjaldt, men eg har i alle fall økt spelsamlinga mi litt! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du stikker innom Humlesjappa innen 20 timer fra nå, får du Receiver gratis. Receiver er da et lite FPS hvor du tusler rundt i tilfeldig genererte omgivelser mens du samler kassetter og blir jakta på av robåter. Dealioen er at skytinga er innmari realistisk, sånn at for å lade om må du gjøre alle bevegelsene man normalt må gjøre for å lade om børsa du holder. Det er et interessant lite spill, og vel verdt en kikk for null dollars.
 
Ikke røverkjøp akkurat, men om du bare har orginalen av Shadowrun så er nå Dragonfall sluppet som egen sak og de har gjort den gratis for alle. Mye bedre enn Dead Man's Switch på alle punkter så det er bare å sette igang å runne.
 
Denne uka er Tropico 3 gratis på humlesjappa. Ihvertfall i de neste 21 timene. Det er Sim City hvor du styrer in diktator på en karibisk øy og jævla fett. Ikke er det særlig vanskelig, men man lager heller sine egne utfordringer. Hvor mye dritt må jeg finne på før de kristne gjør opprør så jeg lett kan forby relgion på øya uten at de andre gruppene hater meg. Og åssen skal jeg deale med kristne rebeller uti jungelen og amerikanere som vil nuke meg? El Presidente har svarene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og Pac-Man Championship Edition DX+ er gratis på Steam denne uka, og det koster under fire euro hvis du skal ha det. Og det skal du, for dette er tidenes aller beste Pac-Man-spill. Kort fortalt er det Pac-Man, bare at hvert eneste element av grunnmekanikkene er strukket ut slik at dybden blir maksimal samtidig som at det fortsatt bare dreier seg om å knaske narkotikum og spøkelser i en labyrint. Hvert brett er delt inn i en million (nesten) ulike høyskår-utfordringer og det er bare å gi seg ende over. PS last ned sånn at jeg får noen å konkurrere mot på lista. PPS dette spillen eier.

Edit: PPPS førti kroner for spillet og alt DLC. FØRTI. KRONER.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kan ikke understrekes nok hvor jævlig mye det eier. Skal Steame det (har spilt det på 360 før) og titte litt på de high-scorene dine!
 
Inazuma Eleven 3: Lightning Bolt til bare 49,- på Elkjop.no
Dette er en DS-port, om jeg ikke tar feil. Jeg koste meg med det første Inazuma-spillet på DS, og dette skal være mer av det samme. Kan ikke anbefale det siden jeg ikke har spilt det, men prisen er det i alle fall ikke noe å si på. :)

Mario & Luigi: Dream Team Bros. til bare 49,- på Elkjøp (kun i butikk)
Et fantastisk underholdende rollespill med klassisk Nintendo-sjarm. Anbefales på det sterkeste, spesielt til denne utrolig lave prisen. :)