Røverkjøp

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Begynte å tenke "ja jo, jeg har jo vurdert å teste en sånn mus med masse tommelknapper i det siste!", søkte litt, endte opp med å bestille 4 elektronikkartikler jeg ikke trengte eller visste jeg hadde lyst på, men ingen mus. Så takk for den, da.

Edit: Herregud gamer-merker :penga:
Den led-lampebelyste sensoren er utviklet for å overgå enkel øye/hånd-koordinasjon, og reduserer tenkningen som kreves for å flytte på figuren, justere siktet, velge enheter i RTS-spill eller forta vanskelige skudd i MOBA-spill.
 
Sist redigert:
For de av dere som fortsatt ikke har skaffa dere Broforce, nå får man The Expandabros gratis om man har det fra før ihvertfall! På Steam..
Synd Broforce var så kort, et av de beste arcade-spill som er kommet etter Mark of the Ninja!
 
Sist redigert:
D

Doctor Downs

Gjest
Masse Ubisoft, inkludert Far Cry og Ass Cred til rundt femtilapen, noen til 25 kroner, på Xbox Live (360). De som ikke har prød Far Cry 3 enda bør få ut fingeren nå.
 
Sist redigert av en moderator:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens robberpurchase fant jeg ved en tilfeldighet da jeg skulle oppdatere Tittenfall i Origin og ble minnet på at det er salg på Need for Speed: Rivals der for tida. Femti kroner er den svimlende summen de skal ha for et arkade-ræserspill som nødvendigvis ikke gjør så mye nytt siden Hot Pursuit allerede var så fint, men som er ordentlig koselig og ser bra ut. Datapese forstås.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Noen kjøp en PS4 til meg. Takk. Og en xbone mens du først er igang. Takk nok engang
 
D

Doctor Downs

Gjest
Tipper jeg kjøper PS4 hvis Far Cry 4 får gode omtaler, og deretter Alien: Isolation og når de kommer ut, Phantom Pain, Silent Hills og (fingrene krysset) Just Cause 3. Jauda, eie skal det blir.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Siden Bloodborne er eksklusiv blir det enda en konsoll på meg, men jeg merker at en god pc gir en muligheten til å spille alle typer spill og bikkja deres. Konsollene er for min del mer avhengige av eksklusive kremtitler enn noensinne før.
 
Infatmouse er vel verdt å få med seg når man først copper Dat Quadrupple pluss at den har en masse eksklusive indier. Synd at Driveclub le å suge bjelle. Fortsatt ikke helt verdt å forsvare et kjøp, men men.

I andre nyheter kan man be om betatilgang til den nye Steam-rip offen til GOG og da får man med første Alien vs. Predator. Har det allerede på Steam, men jeg vil teste ut denne greia.
 
Og nå er høstsalget til GOG starta og man kan snappe ned Mount & Blade gratis. Synd det ikke er Warband, men men. Uansett fett å ri rundt på slagmarker med rundt tusen folk å leke Conan.
 

Terje

mostly harmless
Enslaved: Odyssey to the West er på Midweek Madness tilbud på Steam for 35,-. For så lite er det verd en titt. Ja, gameplayet er grunnere enn et babybasseng, men hvis du setter pris på god design, pene omgivelser og en faktisk god historie som i tillegg er godt fortalt så vil du se på dette. Visstnok basert på en klassisk kinesisk historie, men den vet jeg ikkeno om. Jeg koste meg med PS3 versjonen, gameplay er oppskrytt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg syntes det var noe kjedelig møl av akkurat de samme grunnene som du trekker frem. Men for 35 Erna-kroner er det selvsagt greit å prøve selv.