Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
He he.

Gratis i EØS også viser det seg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kjøp det faens spillet om du ikke har det, og spill det på det vanskeligste ellers oppfører ikke xenoen seg som en jaktende morder og hele poenget er borte.

BARE GJØR DET!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Får jeg låne oculusen din til å spille det med? Jeg vil være mesterrasenes mesterrase.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du kan komme på besøk og Oculuse det opp her.

Anbefaler virkelig å prøve A:I med Oculus, det er ubeskrivelig
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og siden kneler!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Verdt det for Tokyo Jungle aleine.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Siste HumleBøddelen er en av de bedre. Her er det bare å fylle på backloggen.

https://www.humblebundle.com/

<$5:
Dragon Age
Dead Space 2
MOH: Allied Assault
C&C Generals + Zero Hour

>$5:
Plants vs. Zombies Garden Warfare
Dragon Age 2
Bejeweled 3
Mass Effect 2
+ to ekstraspill seinere.

Jeg blei sittende med giftige kopier av Dead Space 2 og Mass Effect 2. Sifra de som vil ha.
 
Sist redigert:
Tar gjerne Dead Space 2!
Er faktisk einaste spelet i den bundlen eg ikkje har fra før via andre promotions. :)

Never mind, eg kjøpte bundlen sjølv likevel. Dei som vil ha Dead Space 2 eller Dragon Age Origins av meg også, lemme know!
 
Sist redigert:
Xbox One 500 GB til den nette sum av 1995,- på Elkjøps nettbutikk. Er litt fristet selv, men skal prøve å motstå. :) Ser nå at tilbudet skulle ha utløpt klokka 24.00 i dag, med det er fortsatt mulig å bestille til den prisen. Da må vi vel skynde oss...
 
Screenshot 2015-04-22 18.50.20.png


Ps4. Crappolini. Det var akkurat påskesalg med walking dead etc, så jeg har allerede halvparten :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ultima VIII: Pagan er græææætis hos Årridsjin om dagen. Nei, det er ikke Ultima VII, som reint objektivt sett er det beste Ultimaet, men det er fortsatt steikande artig hvis du bare holder ut at det er mye plattformhopping og at de har gått bort fra party-basert slåssings. Fårråsiresånn så kommer dette en gang i 90-tallets beste spill-tråden.