Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Minnes de gamle tidene da Daggerfall hadde kliss nakne slavedamer liggende i diverse templer og man kunne ta av alle klærne til spillermodellen. :sukk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SJWs ødelegger spilla mine, Sarkeesian did 9/11.

PS det går fortsatt an å få nakne slavedamer (og menner) og ta av klæra til den du spiller som siden det finnes noe som heter mods. Kanskje ikke i ESO da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faen. Denne er snart å få kjøpt på Fangamer.



Hvor skal jeg liksom få plass til den der, har de tenkt på det kanskje? Hæ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, Thinaran, det er Dark Souls.

Edit: Her, forresten. Tusen spenn pluss frakt for den største blir nok liiiitt i overkant, men den midterste... joda.
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Fy faen. Denne er snart å få kjøpt på Fangamer.



Hvor skal jeg liksom få plass til den der, har de tenkt på det kanskje? Hæ?
Men hvor er Ash Lake?????
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Helt nederst med den svingete tynne sandlinja.

EDIT: Dere har helt rett, det gikk litt kjapt der.
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Nei. Det er vindeltrappa før The Abyss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemmer. Ash Lake skulle vært ved siden av/under Demon Ruins/Lost Izalith; man ser The Great Hollow til høyre der. Istedenfor at treet ender opp i Ash Lake ender det opp i Demon Ruins, noe som ikke er riktig; for De Som Husker (eller som nettopp spilte gjennom områdene for første gang, som enkelte...) så har man utsikt både til Demon Ruins og Ash Lake fra Tomb of the Giants.

Edit: Obligatorisk å nevne hvilken åpen verden som er den beste åpne verdenen, forøvrig. Siden det er Dark Souls (det er Dark Souls)
Dark Souls.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
En av ulempene med å spille Dark Souls som Far, er de gangene ungen våkner og man må løpe for å gi smukken. Eller noe annet. Det går jo som kjent ikke an å trykke på pause, så det blir litt sånn:
UÆÆÆH!
SHIT SHTIS HISTHIHSITIHSIT!!!!
start - høyre, nei, venstre, NEI FAEN. hvor er DER JA QUIT! FORT DA FORT DA!
yess!
*gi smukk*
traske tilbake, loade, oh snap. midt i kamp!

UÆÆÆÆH
NEEEEEEEEEEI
start - venstre, ghlah!! FFF!
fort! FORT! qwuit! løpe, gi smukken
pheew.
loade.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det første kommersielle spillet som er mekka 100% av SG-ere, skal man grønnlyse det? Ja, det synes jeg også.
 
Atari Jaguar er en av de verste konsollene noensinne, men om man hadde CD-spillern til den hadde man jaggu tidenes beste oppstart om ikke annet.

Riktignok bare rip off av denne, men men.