Røverkjøp

Fallout 4 til 377 for PC/BONE/PS4 på komplett frem til 21. Det står 477 på produktsiden, men det koster 377 i kassen.

Edit: The winner takes it aaaaalll
Screenshot 2015-06-25 20.55.47.png
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
Nye mobile-Humble Bundle er en drøss med NeoGeo-spill til Android. grunna 25årsjubileet for konsollen. Betaler man $30 får man ei knusfeit t-skjorte også*

Absolutt en god greie med masse Metal Slug, Samurai Shodown, FatalFury etc

https://www.humblebundle.com/mobile

*noen kjøp den bundlen til meg med skjorte da jeg er blakk fram til 2030.
 
Sist redigert:
Og denne ukas Humlebumle er ihvertfall noe man ikke bør fnyse av:
Name your price: Pac-Man Championship Edition DX+ All You Can Eat Edition Bundle, Platformines, and DeadCore
Pay more than the average: Ridge Racer Unbounded Bundle, Enslaved: Odyssey to the West Premium Edition, Ace Combat Assault Horizon - Enhanced Edition, and "more games coming soon"
Pay $10 or more: Dark Souls: Prepare to Die Edition
 
Enda en Hulebumle verdt en titt. For tolv dollars får man jævla mange Dungeons & Dragons tegneserier fra IDW. Veit ikke no særlig om dem, men jeg lånte de første to samlingene om Drizzt av fettern min og de var ålreite.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gratis Bioshock Infinite ved å klikke på noen knapper. På slutten må du fylle inn navn/mail/fødselsdato og linke playfire til steamen din.

http://www.gamesradar.com/goldenjoystickawards/vote/

E: Jeg fåkke til å lage playfire-konto. Drit i.

E2: Du knytter til steamkontoen din også får du en rabattkode til GMG som setter prisen til $1. Sånn.
 
Sist redigert:
Et par timer igjen av cyber monday. Sånn hvis noen sitter på gjerdet.
 
Og alt er fysisk? Med så mange obskure gamle skitspill er det meget sansynlig at de har kjøpt opp lageret til noen som gikk konkurs og bare vil bli kvitt faenskapen med litt fortjeneste. Kommer til å myse litt det for lulze titler.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
OMG, nyeste Humle er Neo Geo 25th Anniversary Bundle og inneholder bla. mesterverkene Samurai Shodown 2 og 5, KoF 98-2000-2002, The Last Blade, Metal Slug 1-2-3-X, begge Shock Troopers-spilla og Garou: Mark of the Wolves aka et av de beste 2D-slåsserne noensinne!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
$40 for en helt absurd bråte med knallfeite spill (alle nevnte,'og ikke minst Sengoku 3 og Pulstar, Neo Turf Masters og en drøss andre), samt ei MetalSlug t-skjorte. Ikke like feir som forrige skjorte (blueprint av MetalSlug 01), men fortsatt snasen