Røverkjøp

Man får også med no funbux til multiplayeren. Det har fått antallet nye kontoer hos Epic til å eksplodere siden det har crossplay så folk mekker seg falske kontoer og overfører penga til sin egentlige på Steam. Også derfor nedlastingshastigheten som allerede var råtten er blitt skrudd enda mer ned.
 
De har økt antallet til 1000 spill uten å endre minimumsprisen. Må nesten ha denna.

Også har Nintendo starta sommersalget. 350+ titler til mer eller mindre nedsatt pris. Coppa remaken av Flashback fordi den vistnok er bra og ga bare 10 kroner.

E: Heite!
You will receive 1427 items
 
Sist redigert:
Var innom gamestop i Fredrikstad i dag for å lete etter noen gode tilbud, og det var opptil 90% på mye xbox one og ps4. Switch prisene hadde max 50 % så jeg endte kun opp med Diablo 3 siden guttungen har begynt å like sjangeren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kult, jeg får stikke innom Gamestop Hamar å vent hehe.
 
Rites of War er ikke veldig bra og man må spille som Eldar Vågan, men gratis er gratis. Burde heller gitt bort Chaos Gate siden det fortsatt holder mål.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Burde vel være i Shizzle-tråden, ikke røverkjøp
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette er ihvertfall et røverkjøp. Stedet er Coop Obs Olrud.

DSC_0213.jpg
 

Terje

mostly harmless
Fra og med akkurat nå så kan man skaffe Beneath A Steel Sky gratis på Steam også. Man har kunnet skaffe det gratis i en evighet på GOG og enda lenger sammen med ScummVM. Men hvis dette har vært for vanskelig så er det nå på Steam også.
 
For ikke å nevne Iron Brigade og Stacking som også er knallspill. Også no greier DF bare har gitt ut, som GNOG. For en deal!
Copper den siden jeg ikke har fått testa RAD enda.
 
Å heite, ikke bare er Hitman 2016 gratis hos Epic, men det er også de tre Shadowrun Returns spilla. Om du ikke har spilla 2 og 3 bør du gjøre det din chummer.
 
Sist redigert:
Skjønner ikke helt vitsen der siden alle spilla etter 3 er identiske med diverse forbedringer. Ikke har dem musikk fra Lou Bega heller.