Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Løp og last ned Hyper Light Drifter, iallfall. Litt Zelda, litt Dark Souls, litt tostikkeskyter. Har spilt gjennom tre ganger så langt.

E: Det har også easy mode hvis allusjoner til Dark Souls og vanskelige spill framkaller sukk og stønn.

I dag er det tydligvis Batman-dagen så sjappa til Epic gir bort Arkham Asylum, City og Knight samt alle tre Lego spilla. Det vil jeg si er en ganske heftig deal selvom jeg har alle på Steam såklart. Bortsett fra til Knight og LB3 følger og all DLC med.

sagosen

I AM BAYTOR!
Heads up om at Surviving Mars fortsatt er gratis hos EGS fram til torsdag. Det er en knallbra liten spille hvor man bygger kolonier på mars. Det hele er veldig chill og brukervennlig selvom det kan bli vel mye å microe etter hvert. Får særlig pluss for en utmerket tutorial på flere kapitler som forklarer åssen alt funker. Veldig forfriskende å se dette komme fra studioet som har brukt de siste 20 åra på å mekke nøyaktig samme Tropico fem ganger.

Alt ser ut til å funke bra så langt så nå er planen å bli mer eller mindre selvforsynt så jeg slipper å importere diverse komponenter fra jorda. Når det er gjort er det tid for å starte på DLCet som handler om å gjøre Mars grønn av skoger. :eek:

Topp