Røverkjøp

Hele tre spill hos Epic denne uka Football Manager 2020 (lol), Watchy Dogs 2 og Stick it to the Man. Særlig sistnevnte bør alle spille for det eier og minner om Psychonauts både visuelt og humoristisk. Koscheli liten adventure platformer.

 
Og så er Rocket League blitt F2P. Har ikke lyst til å spille det, men om man regger det hos Epic får man 56 kroners avslag på det neste spillet man kjøper fram til første november. Blir vel å bruke det på Tony Hawk.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har dratt det ned i alle fall. En felles venn av @ganon og meg er topp 1% i det spillet og skal gi meg lynkurs.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: Ballen skal i målet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Rocket League er dritbra men har to store problemer, det ene er at det har blitt overlasset med mikrotransaksjoner og battlepasset og alt det sedvanlige dritet der, det andre problemet er at kneika når du begynner å bli litt god og begynner å fatte hvor mange småfeil du gjør (for ikke å snakke om lagkameratene dine) er helt enorm. Spilte det og likte det godt da det kom, men det er helt umulig å gå tilbake til ettersom jeg bare irriterer meg over ting jeg fucker up. Så anbefales å spille a) litt, eller b) veldig, veldig mye.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Nyishe Blair Witch er gratis hos Epic og det veit jeg ikke annet om enn at man har en hund man kan klappe og jeg har ikke sett noen hate det. Så det blir å spille.
Men det som er viktigere er at remasteren av Ghostbusters fra 2009 også er gratis. Spilla den versjonen for noen måneder siden og det spillet holder seg som faen. Det har sine knoter og diller, men om man liker serien så er det absolutt noe man bør spille. Bustin felt me good, imotsetning til filmen fra 2016 og sannsynligvis den neste som de stadig utsetter.
 
Jeh, det og dette jallet her fra torsdag av.
A mix of lightning-fast puzzle battles, powerful storytelling, and immersive visual novel elements, The World Next Door follows Jun, a rebellious teen trapped in a parallel realm inhabited by magical creatures, who must find her way home before time runs out.
Nå ere The Textorcist som er gratis. Vistnok ålreit, men bullet hell kombinert med raske skriveferdigheter er ikke noe for meg.
 
Textorcist var ganske chill, eller mer stressende som faen, men absolutt verdt å sjekke ut. Knertet tre bosser over morgen kaffen og jeg er ikke noen racer typograf.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er et bra spill! Laga av de som seinere lagde Carrion. Moro for unga.
 
Humle Bumle gir også bort den oppdaterte utgaven av Seven: The Days Long Gone. Det er da postapokalyptisk RPG med sterkt fokus på sniking. Testa det såvidt da det kom ut, men det var ganske buggy om jeg husker rett så jeg utsatte kjøpet. Da passer jo denne dealen bra siden det virka lovende. Koden man får knyttes ihvertfall til GOG.
Jo også har godeste Miracle of Sound mekka låta til denne traileren.
 
Denna uka gir Epic bort fancy utgave av Pillars of Eternity 1 og Tyranny. Sistnevnte spilla jeg bare såvidt for jeg pirata det og tenkte å komme tilbake så det er jo greit å få gratis.
Neste uke på den 17 derimot. Da blir det som i fjor hvor det er en ny spille hver dag fram til julaften. Good guy Epic. :woomy: