Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og kjøre Killdozer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Spar neste uke:

Grandis.jpg
 
Dette er ingen røverkjøp. Men en ekstremt praktisk dingseboms om man har en litt gammel bil til en helt ok pris.
Nødlader - 599kr

Har sett sånne ned i 400kr, men her er i allefall den jeg kjøpte. Har ladet den opp en gang (tok ca 2-3t) og den har startet bilen min 7-8 ganger i -10. Og nå har jeg fått kjørt litt så batteriet har nok strøm til å starte selv. Men alikevel er det utrolig praktisk å ha den full-ladet i hanskerommet i tilfellet du kjører forbi noen med flatt batteri eller om batteriet plutselig blir flatt fordi jeg har spilt for mye musikk mens jeg har på varmeaparatet eller noe :). Det er også usb port på den så man kan bruke den til å nødstarte mobilen også noe som kan være praktisk dersom man har lite strøm på mobilen og bilen av en eller annen grunn bryter sammen og man må ringe til falck eller et annet bergingsbirå.. og den har lomelykt, så dersom det er mørkt, mobilen er tom for strøm og bilen nekter å starte så kan man bruke lommelykten på denne til å sette på klemmene på polene :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Surviving Mars er gratis på Epic!
EDIT: det bytta nettopp



En sim der du bygger en koloni på mars og ikke bare må bygge opp en stødig produksjon av luft, vann, strøm og ressurser, men også må takle sand, stormer, meteorer og whatnot.

Jeg har nettopp satt ned min første rakett ved noe som skal bli en fresh koloni fullt av de bpste domene.

1616083655189.png
 
Sist redigert:
Da jeg posta om dette var min koloni mye mer fancy enn rælet til Buggz og det var faktisk gratis da jeg gjorde det.



Når det er sagt er The Fall som nå er gratis hos Epic også jævla stilig. Du er AIen til en romdrakt som har tatt over siden personen inni den er dau for lengst.

 
Sist jeg fyra opp den basen hadde jeg tre domes til, jevnlig rutebil til domen borti høgget og tre plantasjer med lamaer, kuer og strutser.
Kom her å skryt når du har holdt konsert og overlevde.
 
Et par av spillene på ønskelisten min på Steam har salg for tiden og jeg kjøpte Death Smiles i går, et bullet hell fra CAVE som var ganske fornøyelig. Har spilt igjennom det et par ganger nå og kan anbefales om man liker sjangeren.
Star Wars squadrons er på 50% nå og jeg har hatt littegrann lyst til å fly en Tie fighter i VR så det lastes ned i skrivende stund.
 
Frostpunk er gratis på Epic butikken til og med 10 juni.


Det er også en brettspillutgave på vei i form av et coop spill etter en vellykket kickstarter.
 
Og imens har Epic lagt ut Rebel Galaxy gratis igjen siden de tydeligvis begynner å gå tom. Kunne i det minste gått for oppfølgeren som er mye bedre.
Men men, fortsatt verdt å spille.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det er halv pris på PS+ frem til 30. august.
 
Guild of Dungeoneering er gratis hos Epic siden utviklerene har slippi en Ultimate edition. Denne gratis versjonen funker mer som en demo og bør testes. Jeg hater vanligvis spill med kort-mekanikker, men dette eier. Man bygger den titulære guilden med kort, bygger dungeonen med kort og slåss mot slemminger med kort og det er ganske genialt. Jo også er det mye fin synging.

 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Låta når du starter spillet eier hemningsløst, men selve spillet syntes jeg var ganske meh. Og jeg liker deckbuildere.
 
En liten heads up om at Epic nå gir bort nytt gratis spill hver dag fram til jul. Gårsdagens var Shenmue 3 og det vil man ikke spille, men gratis er gratis. :v
Spilla dukker opp i femtida for de av dere som ikke vet det.