Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Halo Infinite har vært på Gamepass siden det ble sluppet, ja.
 
Dette er INGEN supertilbud .. MEN har du vært så uheldig å få deg ei dressmann skjorte er det faktisk uendlig knappegaranti på den...

Knappegaranti

Knappene på våre skjorter skal ikke falle av! Dersom dette likevel skulle skje så bytter vi skjorten til en tilsvarende, uansett hvor gammel skjorten er! Skulle du være så uheldig at en knapp faller av din skjorte, så tar du bare med deg skjorten til en av våre forretninger og vår hyggelige betjening vil bytte den inn i en ny for deg.
Du trenger ikke kvittering!
kilde : https://dressmann.com/no/bedriftssider/produkt-info/knappe-garanti/

Så har din skjorte gule flekker under armene eller annet herk "tell knapper" og bytt den
 
Ubisoft sin variant av Gamepass er gratis fram til tiende oktober på PC. Ble akkurat minna på at Immortals Fenyx Rising er noe jeg var vagt interessert i og jeg trenger no nytt å spille så da er jo det grei skuring.
 
Ser ut til at peppes har begynt å ta opp konkuransen med grandis, 3x kjøtt koster i allefall 35kr på rema1000.. som er ok for en pizza som er akkurat spislig..
 
Sist redigert:

GTFO har blitt ganske poppis, og virker som en rimelig dugandes co-op affære. Left 4 dead bare litt lenger og vanskeligere i en veldig Dead spaceish setting.

Det er på tilbud nå sammen med mange andre skumle spill på Steam så hvis noen har flere anbefalinger så hyl ut.
 
Vintersalget på Steam er i gang med mange gode tilbud. Jeg endte opp med C&C remastered collection til skarve 40 kroner samt Senua`s sacrifice til 50 kroner.
 
Har ikke nevnt det her enda, men Epic driver daglig å gir bort ting. En time igjen for å skaffe deg Fallout 1, 2 og Tactics og det bør du. Lurer på hva neste spill er.
 
Her er en bra Humle Bumle hvor alt av spenn går til syrisk og tyrkisk nødhjelp etter jordskjelvet. For 28 Euro kan du bli sittende med 69 spill av diverse kvalitet. Gotham Knights har nok ikke gjort det så bra for det er med. :woomy: Man får og to bøker til no penn og papir som heter Starfinder og ti samlinger av no sci-fi gitt ut av Image som heter Saga. Stort sett såklart ræl ingen har hørt om her, men nok ting jeg hadde lyst på til at jeg spøtta litt penger til et veldedig formål.

Her er forresten Steam-koder til de spilla jeg allerede hadde:
XCOM 2: 2F2GK-VP65Z-3KQQC
Ticket to Ride: 2VNIG-J4VRD-QQ8R2
Euro Truck Simulator 2: 7GCPQ-83XC7-XGHR5
Farming Simulator 17: 35D69-4Z6RL-6B9VI
System Shock Enhanced Edition: EWQVH-I5Q6H-NNBFJ
Mount & Blade: Warband: 2ZKHI-2RW4A-GD655
911 Operator: 7ZM0A-TGR8P-KTX3D
Stacking: 30LIF-P2VRA-5MJLH
Hack 'n' Slash: 38HJF-C2HQ5-79IE4
 
Har prøvd å spille det noen ganger, men det suger i forhold til Dead Island. Men for prisen av ingenting er det verdt det siden det er ganske bra.