Rainbow Six: Vegas [X360]

#1
Ja, da er Rainbow Six: Vegas ute. Jeg har ikke kjøpt det enda, skal bare spille gjennom Insane på Gears of War og bli ferdig med de siste prøvene og muntlig prøveeksamen først. Kjøper nok spillet når jeg kommer hjem fra Gran Canaria, etter nyttår eller noe. Jeg lurer på hvor mange som kommer til å kjøpe det, og spille aktivt. Her kan vi diskutere all Live-spilling som har med dette spillet å gjøre.

Har et spørsmål: Finnes det noe klan-system? Ellers er det jo en ide at alle i en eventuell Spillegal-klan har lik farge på utstyret sitt. Hadde vært fett hvis vi lagde tre eller to små grupper i klanen, hvor gruppene angrep fra to forskjellige veier. Eventuelt hatt en med heavy-weapons på hvert team, som kunne gi backup. Hvis vi får til noe sånt, så blir det fett å spille, med taktikker og hele pakka. :elsk:

Et annet spørsmål.. hvilken rank er man i når man starter spillet? Er det mulig å gå opp i Live-rank ved å spille Singleplayer? hvor mye armor og våpen er unlocket når man starter?
 
#2
Vel, noen som er med på litt spilling i jula? ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Klabert det, snutefar. Gadd ikke wallhaxe Dam-brettet så jævlig før patchen ble sluppet, så rangen min er ikke allverden, men jeg veit hvordan jeg skal handle en firearm, forråsireslik. :ninja: Er gjerne med på noen runder ikveld, for eksempel. Imorgen kveld blir det forståelig nok litt vanskelig, men ellers burde jeg være ledig resten av jula også.
 
#4
Passer ikke helt for meg nå i kveld, men resten av jula er jeg ledig. Til nå har jeg kun fått prøvd det i cirka 20 minutter online. Morsomme greier, men må testes mer ut. ;)
 
#5
... Og der klarte søstera mi å ødelegge spillet mitt. Lang historie. Helvete heller. :grr:
 
#6
Be henne kjoepe nytt spill, ogsaa forteller du hvordan det skjedde. :D

Jeg kjoeper spillet paa.. loerdag haaper jeg. Saa da er jeg med hele helga frem til tirsdag.
 
#7
Elkjøp pleier å værer greie på å bytte spill har jeg hørt. Det er derimot ikke EBGames, som nekter å erstatte mitt Gears of War som 360en min ødela. Heretter blir det spillinnkjøp på Elkjøp etter at jeg ble den erfaringen rikere.
 
#8
Kjøpte det på coop obs (ikke 100% sikker, men det var hvertfall en coop-butikk) på Kvadrat i Stavanger. Er litt langt å kjøre bort dit, så jeg har sagt at hun skal kjøpe en ny kopi til meg her i byen når butikkene åpner på onsdag. Orker ikke fortelle hvordan det skjedde, men det endte med at konsollen raste ned i gulvet fra TV-benken. :p
 
#10
Kjøper spillet, ny mic og live vision kameraet på onsdag. Så er med fra den dagen av.
 
#11
Hmm.. hvorfor ikke tirsdag? Er ikke butikkene aapne da? Jeg har spillet til loerdag, saa da er jeg med paa kvelden.
 
#12
Er ikke buikkene stengt første og andre juledag?
 
#15
SITAT(Mongis @ 25.12.06, 21.27) 43911
1. og 2. juledag er i hvert fall helligdager. 3. juledag er den første "hverdagen" etter jul.
[/b]
Yepp. Ergo, ikke noe spill før på onsdag ;_;
 
#16
Har nå fått ordnet meg en kopi av spillet, så hvis jeg er online er det bare å sende meg en invite. ;)
 
#19
Okaaay.. en eller annen setter opp en server paa soendag, klokka.. sju paa kvelden? Saa spiller vi. :D

Faen, jeg lengter etter spillet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Da kan jeg ikke, men jeg er sikkert med på lørdag (som du foreslo tidligere). :)