Rainbow Six: Vegas [X360]

#21
Faen, jeg mente loerdag. Men for de som har blitt lei av aa sende opp raketter paa soendag, kom paa Live. Da spiller vi vel i.. tre-fire tida paa morgenen?
 
#24
Noen flere som er med og spiller i dag? Bare det ikke er samme problem med å koble til på friend invite som i går...

Forøvrig har jeg blitt hekta på multiplayerdelen til Vegas. :elsk: Har ikke prøvd alle onlinemodusene enda, men til nå er det Attack & Defend som tar opp mest av tida mi. Til tross for at jeg har spilt denne modusen i flere timer, har jeg aldri fått spille på Assault-teamet. :blunk:
 
#25
Synd det, Assault er kulest synes jeg. Litt mer taktisk vil jeg tørre å påstå. Jeg liker best Team Sharpshooter jeg.

Men yes, er med i kveld. Bare si et tidspunkt. Jeg har en ide til hvordan du kan spille med alle.. prøv å sku av Anitvirus og Internet Security og det tullet. Funket for meg da jeg ahdde lignende problemer for en stund siden, jeg kunne bl.a. ikke chatte med noen.
 
#26
Alle de sakene er allerede skrudd av. Rart at jeg ikke finner deg på serverlisten heller når det er du som hoster.

Planene til nyttårsfeiringen gikk rett i dass, så jeg er med på spilling i kveld. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Mulig jeg og Ololav roter oss inn på en server iløpet av natta, me får sjå.
 
#29
Det viser seg at jeg klarer å koble til andre spillere, men ikke deg, Revan. :hæ:
 
#31
Har enda ikke prøvd å koble til andre her på forumet... :ninja:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
Jada, jeg titter sikkert innom et par ganger iløpet av kvelden. Men nå er det True Lies på NRK2. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
SITAT(Revan @ 07.01.07, 00.31) 45598
... noen som vil spille litt i kveld? Er Sergant Staff, vil opp. :D[/b]
Du er en sersjantstav som vil ha med deg andre gutter på lek og moro sånn at du kan komme deg opp? Bitene begynner å falle på plass nå.
 
#37
Haha. :D

Nei, dropp RSV, tok nettopp fire stykker alene på GoW. De tre andre på laget mitt var døde, fyttihelvete så fett det var.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Og nå synes du det er fett at de andre på laget ditt er døde? Fy flate, tenker jeg får holde meg langt unna deg framover.