Ranking Battles Norway #5.5 - 14/01/07

#21
Infamous er som oftest brukt med vekt på beryktet ja...
 
#22
SITAT(NiloPilo @ 09.01.07, 18.24) 46198
Faen maximum det var liksom iq test for dako og co. Alle veit at du har en iq over 7,4 noe kasa ikke har, men men....selvom du slo opp i en ordbok så klarte du ikke å gi fullstendig mening i ordet: Infamous

Dako og Kram aka the gun man, kan heller ikke quote....

dere glemte en liten ting!

BERYKTET... noe dere aldri kommer til å bli, uansett hvor mange 3. plasser dere får i turneringer..
[/b]
tappert forsøk på å redde æren, det skal du ha for! ;) at det står for beryktet vet alle, så det var litt av meningen bak å ikke qoute resten av utsagnet ditt..det var vel mer de resterende definisjonene som gjorde at det blei ownage på høyt nivå!

Ikke hat KASA for at maximum eide deg med den posten og de andre definisjonene da! ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Flere enn meg som gleder seg vilt til vi får sett video'er av denn'a tournamente't? Heia den som vinner. :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
Av en eller annen grunn fant jeg Yetis innlegg hysterisk morsomt :D
 
#25
Idag snakket jeg med Hugs, pga skader i TEAM KASA er det nå litt usikkert om de kan stille opp.

Men vi får krysse fingerene og håpe på god bedring!
 
#26
SITAT(Maximum @ 09.01.07, 18.11) 46191
Jeg kan spare dere alle for masse tid Nilo: Infamous = beryktet, sjofel, skammelig, ussel
[/b]
sjofel, skammelig, ussel kan tolkes på mange måter, og det var ikke helt hensikten for å kalle meg "infamous" men å være skammelig mot andre feks... jeg var skammelig og ikke la kasa vinne en eneste runde, og kasa måtte gå hjem gråtende.. det mer korrekt. Da er man infamous!!

Og kasa bare ler for dem vet ikke bedre stakkars, men dem skjønnte vel så langt at det var en diss mot refue gene og da måtte dem le , pathetic as.

Så neste gang maximum prøv å heller forstå ordet mer, og hensikten med det.. ikke bare gå inn på http://www.tritrans.info/ og lek smart, liksom du visste hva sjofel var.. nigga plizz!! lool

Men jeg foretrekker "beryktet" best og jeg tror alle skjønnte det. t.om kasa.



infamous er undissable. XD (Jeg Kan spare deg tid maximum for du finner ikke ordet "Undissable" på den siden der) skaff deg en ordbok
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Vær så snill Nilo, lov meg at du tar med videokamera. Plis? :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Jeg vet ikke helt om jeg gleder meg mer eller mindre til søndagen nå... :angel:
 
#29
SITAT(Infamous @ 10.01.07, 00.46) 46258
sjofel, skammelig, ussel kan tolkes på mange måter, og det var ikke helt hensikten for å kalle meg "infamous" men å være skammelig mot andre feks... jeg var skammelig og ikke la kasa vinne en eneste runde, og kasa måtte gå hjem gråtende.. det mer korrekt. Da er man infamous!!

Og kasa bare ler for dem vet ikke bedre stakkars, men dem skjønnte vel så langt at det var en diss mot refue gene og da måtte dem le , pathetic as.

Så neste gang maximum prøv å heller forstå ordet mer, og hensikten med det.. ikke bare gå inn på http://www.tritrans.info/ og lek smart, liksom du visste hva sjofel var.. nigga plizz!! lool

Men jeg foretrekker "beryktet" best og jeg tror alle skjønnte det. t.om kasa.
infamous er undissable. XD (Jeg Kan spare deg tid maximum for du finner ikke ordet "Undissable" på den siden der) skaff deg en ordbok
[/b]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!
 
#30
SITAT(Maximum @ 10.01.07, 16.06) 46375
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!
[/b]

WOW..du satte han virkelig på plass der ass.. <_<
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
I <3 RBN fo`lyfe!

Dødsbra turnering i dag, den hadde alt! :) En ti-liters bøtte med kred til arrangørene, og masse hat/kjærlighet til alle. Jeg lover å bøffe en campingvogn eller en overhead til Hugs og Team Kasa neste gang ;)
 
#35
SITAT(JINsama @ 08.01.07, 16.34) 45931
Høggs: Denna la du opp til selv... hva har du egentlig vunnet? :p
[/b]
Kasa med hugs i spissen slo UTH for å få 1 plassen; EID!

SITAT(NiloPilo @ 08.01.07, 21.44) 46080
Vi tar en team vs team battle 13. januar så kan vi se hvilket team som er best. Eller vent, vi er jo noobs, altså Team Refue Gene... Da burde jo dere banke oss lett? Right, Mr. Hugs? Camera crewet kommer også den dagen, slik at vi får det på film, og selvom the great handyman har lagt opp...kan han whoope assen din anyday... and thats a fact!



Og la oss bare få en ting straight, Infamous...navnet sier seg selv..."Infamous", hvis du veit hva det betyr? Skal gi deg noen dager får å slå det opp i en engelsk ordbok, så kommer vi tilbake til han.

Jeg gidder ikke å skrive så mye..vi lar folket bestemme etter at vi får opp kampene....

en siste ting til huggy her..."There are no pacts between lions and men" sier du?

"Fucking fuck the lions and fuck the men...team kasa is going down....fuck..shit..fuck..."
[/b]
Kasa slo Refugene (de som var der hvertfall) i semifinalen; EID!


SITAT(NiloPilo @ 09.01.07, 18.24) 46198
Faen maximum det var liksom iq test for dako og co. Alle veit at du har en iq over 7,4 noe kasa ikke har, men men....selvom du slo opp i en ordbok så klarte du ikke å gi fullstendig mening i ordet: Infamous

Dako og Kram aka the gun man, kan heller ikke quote....

dere glemte en liten ting!

BERYKTET... noe dere aldri kommer til å bli, uansett hvor mange 3. plasser dere får i turneringer..
[/b]
EID SÅ JÆVLIG!
 
#36
ROFL!! lættis vid dako!! har sett den 10 ganger misnt nå, fy fan nilo hvordan kunne du, hahaha! :hehe:

men crap!!, var hypp på å komme, så fram til å game hos kasa-mansion, men var blakk fant jeg ut,
vel reaksjonen min da jeg fant ut at jeg var blakk var ganske lik denne karen.. http://youtube.com/watch?v=X1lvLcKibTE&amp...ted&search=

Men gratts til KASA wohoo! :elsk:
 
#37
Altså, hva er det som skjer i den videon? Skjønner at det mest sannsynlig er en intern greie men dere kunne i det minste slått på lyset sånn at man så hva som skjedde :emoticonmedarmeneikryss:
 
#38
Yes, da var vi ferdig med vår 3on3 Team Turnering, og for en kveld dette var. Utrolig mange som kom og utrolig bra stemmning.

Vinnerne:

1. Team Kasa Powerhouse staring - Bekri, Kraminal and Hugs

Disse gutta fortjente å vinne, spilte stabilt gjennom nesten hele turneringen og har lengtet etter en seier lenge, bra jobba gutta!


2. UTH - Nukluz, Jinsama and Wallace

Var også en av de som spilte stabilt gjennom turneringen. Bra spilt fra alle ledd i teamet, men de ble vel litt overrasket over Hugs sin Jack-5 i finalen. Alt i alt, bra spilt UTH!


3. & 4. plass

Det ble mellom "Team Robbert de Nilo" og "Mad KO. A" selvom Robbie var opptatt med å denge resten av folka i 3s og GG, så stilte jeg opp som "one man army" mot Mad KO. Her slo Rising Uppercut meg i siste kampen! Tror de filma de fleste kampene, bli morro å se når dem legger dem ut.
Utrolig bra spilt fra disse gutta.


Koslig å se så mange på RBN, fint å se JustInCase, håper du kommer neste gang også! Synd at Gutti ikke kunne komme, alle elsker når han kommenterer kampene live!


-RBN
MadCow & Nilo
 

EagleJin

Bear Necessity
#39
Grattis, Kasa!

Å ja. Kampene er på vei ut på nettet as we speak :p

Legger siste hånd på semis nå.
 
#40
Nevnte det på journalen nå nettop men kanskje folk ser litt oftere hit...

Driver med en template av RBN sin hjemmeside...

Vil "vi" at den skal være engelsk eller norsk?