Raptr - MSN for gamers

#1
Kom akkurat over www.raptr.com, en klient som nettopp kom ut av beta og la meg si at den er drøyt awesome!

Det denne klienten gjør er at den lar deg logge inn i det som er av klienter der ute slik at du bare behøver raptr for å ha nogen lunde kontroll over hva folk spiller osv, den lar deg også chatte via facebook, google talk, steam, MSN, Xbox live, PSN, samt spill som er testet for klienten, for eksempel WoW, League of Legends og Alien Swarm(disse jeg har testet). Og legger i tillegg alt du har av venner i raptr sin buddy-list slik at du enkelt kan få tak i dem.

Selv har jeg en del venner som spiller en del og det er da greit å vite hva de spiller når jeg har lyst til å være med, og det eneste jeg trenger å gjøre er da å logge inn i raptr for å vite hvilket spill de spiller.
Den sammeligner achievements med alle i listen din og du kan se igjennom profiler osv. for å få oversikt over hva dine venner har.

Har bare testet den i en drøy halvtime og jeg liker den godt så det er vel bare for dere å gjøre det samme og det er selvfølgelig gratis.
 
#2
Bumper denne da jeg syntes det er rart at ingen av dere nerder som vryr seg
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Bare litt skeptisk, ser ikke heeelt gleden da jeg klarer meg med Facebook, Twitter, MSN og ikke minst Steam fra før. Men skal sjekke det ut.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jepp, dette var noe jævla dritt. Bloated og jævlig, ingenting fungerer (fikk ikke logga inn med verken XBL- eller PSN-bruker), selvfølgelig et eget vennesystem som det ikke er en sjans i helvete for at jeg gidder å bruke ooog ja. Ellers takk.
 
#5
Rart, jeg hadde ingen problemer med å logge meg inn med PSN-brukeren min, eller noen andre brukere for den saks skyld.

Det er deg, det er deg det er noe feil med!

Forøvrig så er Raptr sitt eget vennesystem ganske så kjekt, da det hele tiden forteller deg hvilke spill eventuelt dine venner spiller, det krever jo selvfølgelig at vennene dine også bruker Raptr såklart. Raptr lar deg også kommunisere med vennen din mens han eventuelt spiller, noe som gjør det lettere å komme i kontakt med personen du eventuelt kunne tenkt deg en runde kabal med.
 
#6
Det Nicholas sa, så jævlig
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Forøvrig så er Raptr sitt eget vennesystem ganske så kjekt, da det hele tiden forteller deg hvilke spill eventuelt dine venner spiller, det krever jo selvfølgelig at vennene dine også bruker Raptr såklart. Raptr lar deg også kommunisere med vennen din mens han eventuelt spiller, noe som gjør det lettere å komme i kontakt med personen du eventuelt kunne tenkt deg en runde kabal med.
Det høres ut som gull og grønne skoger, bortsett fra at verken jeg eller noen av kompisene mine noensinne kommer til å gidde å regge seg på enda en jævla side som det her, spesielt når produktet uansett er så shitty. Peace
 
#8
Hva er det som er shitty med produktet egentlig? De jeg spiller sammen med og resten av bekjente som bruker den, samt meg selv har fortsatt ikke hatt et eneste problem med å logge inn og jeg aner heller ikke hva som er så shitty med å slippe å bruke flere chatteklienter som MSN og Google Talk, da folk har enten det ene eller det andre.
 
#10
Det finnes allerede like gode, om ikke bedre, alternativer (som Buggz påpeker). Produkter som er "made by gamers, for gamers" er så og si noe man alltid burde styre unna når det kommer til ting som ikke er spill. Flinke utviklere som er gamere lager spill om de først holder på i industrien.

Og ja, steam.
 
#11
Trekker for øvrig alt tilbake da det viser seg at klienten bedriver data mining uten like, samt bruker ekstremt med minne.
 
#13
åssen uttales rpartr
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Kandidat for årets tråd 2010 spillegal.no dette her.