Rayhound

SHDR

Gullmedlem
Her finner dere Rayhound. Last det ned og spill det. Jeg syntes det var litt negert til å begynne med (litt ustød kontroll, noe uforutsigbar refleksjon av laserne), men etter en liten stund har jeg fått taket på det og begynt å racke opp en del gode poengsummer.

Foreløpig rekord er på 3798700. La oss se om noen klarer å slå den i løpet av moderat kort tid.

Det gikk fort. Nå er jeg oppe i 6251200 poeng! Hah.

Lodin

Der Waaaah
Har vært posta i Shizz-nigger-tråden ja. ^_^
Husker ikke hva rekken min var på og det er alt sletta.

Har lastet det ned, men skjønte ikke noe av det. Derfor gidder jeg ikke før noen forklarer meg.
Edit: Fikk det til, foreløpig higscore er 35000.
Edit: FIkk til 450320, men gidder ikke sitte lenger med dette spillet på en lørdagskveld.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...i dag er det fredag.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
har prøvd det litt. det fungerer slik: man beveger flyet fort og kan da sende rays tilbake. man kan også flytte fiender og plukke dem opp på samme måte som man fanger rays. det gjør man slik: røde stråler kommer mot deg, du klikker på venstre museknapp og den sirkelen rundt skippet dit gjør de røde strålene ufarlige. men det som tok litt tid for meg å skjønne var at hvis man holded knappen inne begynner de blå strålene å sirkle rundt deg og du kan sende dem mot fiende skip. du behøver ikke å slippe knappen for drepe fienden, det holder å fly mot dem og kicke ass. dette er selvfølgelig en smakssak.
jeg har ikke fått mer enn 800000 poeng i det. vanskelig!

oma

Village Drunk
litt kombinert med pc vs mac tråden, mac brukere kunne ikke vært med på denne sosiale aktiviteten :( nesten som ikke røykere vs røykere

D

Deleted member 91

Gjest
Æsj. Bare nesten, altså? :( Antar jeg bare får prøve litt hardere neste gang.