RBN 3.1 - Sesongstart!

EagleJin

Bear Necessity
#1
Da har vi endelig fått klarsignal, så da starter vi opp igjen!

6. april fyrer vi av første RBN for sesong 3 i Østensjøveien 44.

Vi vil også føre liste over de som ønsker å være medlemmer (beskrevet i stickied topic) under påmeldingen til Tekken-turneringen, da vi vil ha en egen plass for dette.

På programmet står følgende:

  • kl 13.00 GGAC
  • 14:30 - Påmelding til TDR-turnering
  • kl 15.00 Tekken DR - singles

Post gjerne her om du kommer :)

Sees!
 
#2
Mulig jeg er innom Norge 4 mars(den helgen) Lurte på om dere kunne fyre opp en RBN eller casual dag da!

Lykke til videre med RBN eagle og co!
 

MadCow

Lokal moderator
#3
4. mars?
 
#5
Hugie Hugie Hugie Hugie Hugie..!!

Off Topic:
Til alle dere kids, Hugs låner PS3 av en gangster og har dermed mulighet til å spille Tekken DR online mot noobs som vil bli eid.

Hugs skal spille litt senere, har noe business som må bli gjort idag, fysio++.

Nicket til Hugs online er DarkMole (Kan ikke gjøre noe med at The Handyman er lejm).
Gi Hugs beskjed om dere er down for some gejms.

MadCow, hvis du vil bli eid så får du bare sende en melding eller noe.

On Topic:
6. April, Hugs kommer kmaybe en tur innom for å herje.

http://youtube.com/watch?v=r_cDWnWpNAA - 01:24-01:27 = Hugs' svakhet. Kun den "dansen" kan sette Hugs ut av spill, så nå har dere muligheten til å gi Hugs litt deng.


Love Hugs:elsk:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Hugs, jeg har faktisk blitt verdensmester i Tekken DR i det siste, så legg til Funkadelick så skal jeg lære deg noen nye trix!
 
#7
Hugs er alltid down for some trixez! Skal legge deg til, du skal bli Hugs' nye talent.

Alle vet hva som skjer med folka Hugs' tar under sine vinger, Hugs har trent opp de beste i Norge.
CV'n taler for seg selv:
JINsama - Tidligere kjent som JIN, men etter han ble tatt under vingene til Hugs fikk han sama bak nicket.

DevilGene - Hang ikke med i Tekken 5, han innså at han måtte gjøre noe for å bli bedre i DR, han tok kontakt med Hugs og ba om 2 ukers intervall trening hos Hugs. 2. Plass i DR sesong 2 sier alt om hva Hugs lærte han på de 2 ukene.

Kram - Var young and upcoming og gutten med det store potensiale tok kontakt med stjernetreneren Hugs. 2 måneder med Hugs og Kram gjorde det ingen trodde var mulig, han slo oma så kraftig at oma la hanskene på hylla. Skader har ødelagt mye for Kram, men denne sesongen kan han vise frem hva han har lært.

Er mange andre som har blitt trent opp av Hugs.

Vi får ta vår første treningsøkt senere JustinCase, Hugs har dårlig tid nå så han stikker.


Love Hugs:elsk:
 

MadCow

Lokal moderator
#8
Da lurer jeg bare på hvorfor Hugs selv ikke gjør det så bra ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
MadCow.. Enkelt svar:
Hugs har jo lært bort alle skillsa :eek:
 
#10
søk dekning, kjeften til hugs har nettopp åpnet seg! jeg tror jeg må gi han noen uker med intens trening etter sist gang:dumbells:
 
#11
Da lurer jeg bare på hvorfor Hugs selv ikke gjør det så bra ;)
5. Plass i Tekken DR, like mange poeng som Bekri på 4. og 2 poeng bak Rising på 3. plass, det kan vel ikke kalles ikke gjør det så bra. Men Hugs skjønner at du forventer han kommer på 1. plass noe han også er enig i...

Hugs slet med store fysiske og psykiske problemer sist sesong og ser ut til å være på bedringens vei..
Hugs fikk menisken sin sprukket sist høst, og han opererte kneet og fant ut at menisken var helt fin. Noen ukere senere viser det seg at det var leddbåndet som ga Hugs smerter.
Hugs hadde veldig lyst til å dra til militæret, men fikk ikke lov. Dette var en stor psykisk smell for Hugs som hadde gledet seg til militæret lenge, i tillegg måtte han slutte på UiO og fikk ikke pendla med Besteste:kos:

Hugs har heller ikke PS3, så Steve'n hans har ikke fått svetta så altfor mye, utenom hos Kram.

Idag ser det lysere ut for Hugs, han låner PS3'n til Handyman fram til 5. April. Han trener 3 ganger i uka for kneet, og er kun 2-3 måneder unna å være kampklar.

Alle sammen burde gå i dvale modus for snart blir Hugs unleashed...

Livshistorien til The Legendary Tekken Coach Hugs..!


Love Hugs:elsk:
 
#12
Jau jau ! Jeg kommer.

Håper det er mange som er med på guilty gear på søndag.


"Norwegian Drive-by"
(Nukleuz, RobbieGG, Nattak)
PoBaJo POWER!
 
#13
I'll be there.
Team Norwegian Drive-by :guns:har med masse hype fra tourney i sverige.
Når man hilser på utenlandske players, sier fornavnet sitt og de sier "ah Robbie, Robbie3s". Da vet man hvem som er TOO famous :p
 
#14
Prepare to be driven by bitches!





Coming to get a TV near you!
 
#15
Husker knappt Jams combos. Men jeg deltar gärna i Guilty gear turneringen om jeg får.
Eftersom det inte finns någon third strike =/

Jeg kommer på söndag i alla fall. Ska bli kul att se några blodiga matcher.

Kan ta med en 60Hz. 20" TV hvis den skulle vara till hjälp. Jeg har varken spel eller kontroller för tillfället. Men om man kan låna en PS2 kontroll av någon så vore det greit.
Och om någon vill låna ut en sticka så jeg kan smygträna lite i något hörn så vore det också snällt =)
 
#16
Husker knappt Jams combos. Men jeg deltar gärna i Guilty gear turneringen om jeg får.
Eftersom det inte finns någon third strike =/

Jeg kommer på söndag i alla fall. Ska bli kul att se några blodiga matcher.

Kan ta med en 60Hz. 20" TV hvis den skulle vara till hjälp. Jeg har varken spel eller kontroller för tillfället. Men om man kan låna en PS2 kontroll av någon så vore det greit.
Och om någon vill låna ut en sticka så jeg kan smygträna lite i något hörn så vore det också snällt =)
Jeg eller Dave/Wallace kan nok hjelpe deg litt igang med Jam ;)
Hvis Wallace tøfler ut så blir du stuck med meg:p
__________________
EDIT:
MAAAAAN
Dårlig hype!!!!!!!!!!!!

Jaja, dere er ferdige nå..
Jeg drar pall plass i Tekken og Guilty nå på søndag..
Watch out or be driven by bitch!

...
Madcow, you the bitch....bitch!
You be going down!
 
#19
Inget intresse för third strike turnering eller? Säg ikke att spelet är för gammalt. För det är odödligt!

Okay, repeat. Skulle min 60Hz tv vara till hjälp? Jeg kan ta med den hvis det ikke finns väldigt mye tv apparater..
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Vi kommer til å ha muligheten for casuals i andre spill, men har ingen konkrete planer om å ha 3s-turneringer denne sesongen. Muligheten for en surprise-tourny for senere samlinger er der ;)