RBN 3.1 - Sesongstart!

#22
#23
er det ikke sånn justincase danser da?? kansje vi skulle utnytte den sjangsen :D
Herregud Hugs, du veit at orginale er mye bedre!

-=Følgende skjedde etter at både Handyman, Mali og Infamous kom tilbake fra Kasa, knust og grust=-​
Nilo: Kitne admi the

Kaalia aka Handy :Teen sarkar
(Meaning :Three of us sir)

Nilo:Our Woh
(Meaning :How many were they)

Kaalia aka Handy : Do sarkaar
(Meaning :Two of them ,sir)

Nilo :Thum teen our woh Do ,Phir bi ayye khalli haath, noobs! Kya samjhe, Sardar khush hoga sabashi dega kyun.
(Meaning :Three of you and just two of them ,still came back emptyhanded, Noobs. What do you think sir(Nilo himself)will be happy,will give you accolades)

Nilo:Are oh samba(mali) kitna inaam rakhe hai sarkaar hum par

Nilo: Yeh Haat hamka de de Infamous.
(meaning: Give me this (your) hand, Infamous (befoe he goes to chop it off))

Nilo: Ab tera kya hoga Kaalia
(meaning: Now what will happen to you Kaalia aka handyman)

Nilo: Jo darr gaya samjho mar gaya
(meaning: He who is afraid is dead)

Nilo: Holi kab hai, kab hai holi?
(meaning: When's Holi? When is it?)

Nilo: Nilo ke taap se tumhe ek hi aadmi bacha sakta hai, ek hi aadmi, khud Nilo.
(meaning: Only one man can save you from Nilo's anger, only one man, Nilo himself)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Mehbooba!

Koreografien plukkes i dette øyeblikk ; )
 
#25
SKITkul idag! XD Bäst var ändå när någon startade upp SFII turbo, Hade mer talang än jag trodde!
Nästa gång kanske man har litt mer att säga till om i Guilty gear också =)

Någon som vet var man finner de bästa 3s matcherna på nätet eller? Daigos parry från 04 är klart den bästa jag sett.
 

EagleJin

Bear Necessity
#26
Aye, var kuli kuli!

Var en del mangler pga manglende nøkler fra lokaleiers side, men vi klarte oss bra :D

--

Gratulerer til:
Førsteplassene - Hugs i Tekken 5 DR og NukleuZ i Guolty Gear AC!

Andreplassene - Kram i Tekken 5 DR og Robbie3s i Guilty Gear AC!

Tredjeplassene - MadCow i Tekken 5 DR og Nattak i Guilty Gear AC :D

Ser ut som Guilty Gear blir mer relevant for flere spillere, så fra nå av blir det premie til alle pallplasser :D

--

Rising: Vi får ta en real challenge når HD Remix er ute, etter at vi begge har fått pracca mer.

Også takk til Guilty-eliten for tips underveis! Alt tas i mot og vurderes, selv om det kanskje ikke ser slik ut i løpet av de første ukene ^^

I tillegg er det alltid moro å se nye ansikter på samlingene!
 
#28
Norwegian Drive-By tok alle top tre!
Bra at folk kommer litt inn i Guilty! Er det noen lurer på av mine karakterer så bare spør;)
Close match i Tekken Eagle!!!!!

www.gfb.combovideos.com pleier å ha en del fighting links ;)
Kan gi fler når jeg kommer hjem fra jobb!
 
#29
Gratulerer Nukleuz og RobbieGG(ja GG,det finnes ikke noen annen rob lengre)
med 1. og 2. plass i guilty gear. God og jevne matcher i finale spillet, all the way!

Håper å få Wallace med på neste GG tourneyen også.

Utrolig moro at så mange ble med på guilty gear, you know what to do now.
Get the game, practicemode and crank those combos.

Eaglejin : Pot buster FRC HELL YEAH :D potten kommer nå å killer alle neste rbn. klar forbedring!
Redhawk: Jeg må si, helt klart forbedring med ky. Keep it up! crank the combos!
Fløte(pus) : her er det også en ky som er på god vei! stå på!
Hugs og kram : Get the game boys! helt klart potensiale, er bare å skaffe spillet å kjøre på. Forventer beasting neste rbn!! ;)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Jeg har en eu PS2 og en jap PS3 (40gig), hvordan får jeg spilt GG?
 
#31
Hvis du ikke har backwards compatible PS3 så må du nok kjøpe en amerikansk versjon og en swap disc til PS2'en din for å få spilt det.

Spillet finnes i amerikansk versjon PS2 og japansk versjon PS2. Ingen Pal versjon foreløpig.
 
#32
The Peoples Champ - Hugs

Litt skuffende at JINsama ikke har kommet med gratulasjonene, han er jo alltid tidlig ute med å gratulere...:grine:

Må gi mye cred til EJ, du viser fine lederegenskaper, er ikke lett å ta over etter The Biggest Ever.. nemlig MadCow. Det vil nok bare bli bedre og bedre så det kan hende du får tilbake nicket ditt EJ:laugh:

Vil gratulere alle som fikk pallplassering i både Tekken og GG.

Du vant jo ikke, RobbieT5.. Skuffende, spesielt etter at du sa det ikke blir noe stress til Hugie og Kram, hoho:p Du får denge han neste gang.

Må legge til at Hugs aldri har sett dere kids spille så bra i Tekken. Dette må ha vært den hardeste turneringa i RBNs historie, alle var on fire, derfor er den ydmyke Hugs ekstra fornøyd med 1. plassen.


Love Hugs:elsk:
 
#33
This just in!

DOPINGTATT: Mohammed aka Hugs er ifølge "RBN-Anti Doping Team" utøveren som ble tatt for doping etter 1. runde i årets RBN.

Kasa spillern avla positiv prøve på testosteron, 19-åringen var en av 2 spillere som ble testet etter turneringen. Den andre utøveren døde dessverre av overdose...

Anti doping teamet var i tvil helt siden starten av RBN, etter flere volds utbrudd etter at kampene var over.


Det virker som det er et problem med Team Kasa, jeg vet ikke den offisielle årsaken, sier lagets talsmann Dako.

Flere vil bli testet, spesielt Devil Gene, fjorårets vinner av DR! sier MadCow
 

EagleJin

Bear Necessity
#34
#35
Hvis du ikke har backwards compatible PS3 så må du nok kjøpe en amerikansk versjon og en swap disc til PS2'en din for å få spilt det.

Spillet finnes i amerikansk versjon PS2 og japansk versjon PS2. Ingen Pal versjon foreløpig.
Jeg har en amerikansk backwards compatible PS3, så da er det å forvente at GG funker på den?

Noen forslag til hvor jeg kan få tak i en copy???
 

EagleJin

Bear Necessity
#36
#37
Dopingtest = oversett og glemt. End of story. Er det som er så fint med RBN. Her stoler alle på hverandre <3 :D

NukleuZ: Det betyr bare at vi må game mer ;)

Nattak: Ghost(emkin) Buster frc combos neste gang!

Hugs: Sammen kan RBN kun gå en vei. Bratt kurve oppover!

Guilty Gear AC - finale:
http://files.filefront.com/RBN+GGfinal+Nuk+vs+Rob3s/;9968863;/fileinfo.html
Du kan regne med flere kamper ;)

Klarer du seriøst den på Johnny så skal du få skryt...
Den... Er jævlig uten å bruke minst 50% tension...

Potemkin Buster frc vinduet er på 2..
f.S som skal treffe Johnny etter på er også 2... Kanskje 1 tilogmed husker ikke heeelt...

Keep going Kram og Hugs :D
 
#40
Du vant jo ikke, RobbieT5.. Skuffende, spesielt etter at du sa det ikke blir noe stress til Hugie og Kram, hoho:p Du får denge han neste gang.
Det var mangelen på hype som drepte meg. Dere stakk jø før GG finalen. WTF?
Og det etter at vi var så kule og hypet DR finalen og.