RBN #3 - Big Trouble in Little Brynseng

MadCow

Lokal moderator
#24
Hva snakker du om? Nilo vant jo hele turneringen!

Grats til Mad KO, bra spilt.
Uploader nå alt jeg har filmet i helgen til http://www.rankingbattles.no/media/matches_28_29_june/. Er nok ferdig iløpet av natten. Siden filene tar såpass plass, kommer de til å bli slettet om ca en uke, så last ned hvis det er noe dere vil ta vare på. En del vil legges ut på Youtube etter hvert.
 
#25
hva? hvordan klarte nilo å vinne når ikke han var der! det kaller jeg skillz hehe :p
Men devil gene, jeg ble stuck i kr.sand fikk ikke kommet. hamdi sa han møtte 15 lekre damer dagen før, men alle vet han lyver og at han er jomfru.
 
#27
Utrolig skuffa ikveld. Jeg var ikke på RBN og så på verdens kjipeste EM finale. Jeg måtte besøke onkel og tante i Fredrikstad, Infamous hadde tekken talent spediere på besøk, og gandy som alle veit "pulte" damer...

Eneste jeg kan si er Devil Gene, sorry! Vi må ta det en annen dag.... PEACE!
 
#28
hva? hvordan klarte nilo å vinne når ikke han var der! det kaller jeg skillz hehe :p
Men devil gene, jeg ble stuck i kr.sand fikk ikke kommet. hamdi sa han møtte 15 lekre damer dagen før, men alle vet han lyver og at han er jomfru.
Sant jeg måtte juge litt det ligger i gruppa vår, akkurat som du juger om 15 airflares ;)
Neste gang kommer vi alle så skal vi eie dere, så skal argjend ta ''10'' runder med 1900's :ler:
 
#29
Sant jeg måtte juge litt det ligger i gruppa vår, akkurat som du juger om 15 airflares ;)
Neste gang kommer vi alle så skal vi eie dere, så skal argjend ta ''10'' runder med 1900's :ler:
for det første gandy jeg tror ikke folk vet hva du snakker om her.
Og Nei gandy du tar feil, har klart 16 airflares:p
og her er det et klipp av meg ta 18 runder 90s :p:p

men oki tilbake til tekken, ja var litt lajmt at ingen av refue gene dukket opp, men det dere ikke vet er at nilo var hjemme hos kasa og eide alle noen dager før rbn, en etter en!!:) så dere vet hva som hadde skjedd visst nilo hadde dukket opp ;)
 
#30
for det første gandy jeg tror ikke folk vet hva du snakker om her.
Og Nei gandy du tar feil, har klart 16 airflares:p
og her er det et klipp av meg ta 18 runder 90s :p:p

men oki tilbake til tekken, ja var litt lajmt at ingen av refue gene dukket opp, men det dere ikke vet er at nilo var hjemme hos kasa og eide alle noen dager før rbn, en etter en!!:) så dere vet hva som hadde skjedd visst nilo hadde dukket opp ;)
LOL er det deg ? greit da flyr griser
Detta er fra IBE du har aldri vært på noe så stort før så slapp av ;)
Kan godt gi deg navnet på han som tok 1900's der :)
Som sagt gutta Argjend Nilo a meg gjør ikke noe enn a juge her, so take it easy ikke ta oss seriøse ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#31
Gratulerer til DevilGene, Rising, Hugs og MadCow med poengene i Tekkenturneringen!

Resultater 29. juni:
1. Devil Gene - 5p
2. Rising Uppercut - 3p
3. Hugs - 2p
4. MadCow - 1p

Da ser den totale lista slik ut:
1. Devil Gene - 11p
2. Hugs - 9p
3. MadCow - 6p
4. Kram - 4p
5. Rising Uppercut - 3p
 
#32
Devil Gene: Var ingen fra UTH der? Jeg har ihvertfall sagt at jeg ikke kommer tilbake før evt SC4 og T6 er ute. Og er tourney games da seff.
Grats til top spots'a! :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#34
Aha, var den, ja :p.
Greit å vite. Oppdaterer lista så fort jeg kommer hjem i morgen.

*EDIT*

GG-lista så langt:
RobbieGG - 8p
NukleuZ - 8p
Nattak - 4p