RBN #3 - søndag 7. oktober

MadCow

Lokal moderator
#1
Neste RBN blir søndag 7. oktober på Blindern.

Trailer finnes . Takk til Eagle.

Tidsskjema
Kl 11.00 Casuals
KL 12.00 Turnering VF5 og Guilty Gear AC
KL 14.00 Turnering i Tekken DR.

Vi skal gjøre vårt aller beste å starte turneringen presis, så møt opp til angitt klokkeslett hvis du
vil være sikker på å få være med.

Premier
Denne gangen slår vi til og deler ut noen premier på RBN.
1. DR - God of War 2 - Special Edition (ps2 - pal) Et av de siste virkelig bra spillene til PS2?
2. DR - Minnepinne på 2 GB. Kan blant annet brukes som minnekort til PS3
3. DR - Fint dvd-cover (også til 1. og 2. plass).

1. GGAC - Fint dvd-cover
1. VF5 - Nydelig dvd-cover.


Finne frem
For de som ikke vet hvor vi holder til, så se på dette kartet:
http://www.uio.no/om_uio/kart/gaustadblindernnr.html
Vi holder til i bygg 14. Greieste måten å komme seg fram er å ta T-banen til Blindern Stasjon.

Det går rykter om at legender vil returnere til denne turneringen.
Be there!

Entry fee : 50,- (betales med en gang du kommer)
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Kommer <3

Tar med samme som sist:
proj
ps3
vf5
vt3
 

oma

Village Drunk
#3
Oh NOES! Jeg kan ikke komme desverre :(

Jeg har begynt i ny jobb (På EB Games vel og merke ^^) som gjør at jeg jobber hver eneste fredag og lørdag, dermed kan jeg ikke komme så mange ganger som jeg har lyst til. Senere kan jeg da sikkert begynne å bytte vakter litt, så jeg får gjort gjesteopptreden en gang eller 2 til. *krysse fingre*

Lykke til til dem som skal være med :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Eyh, da er vi kollegaer! :D

Men ja, jeg har satt det i kalenderen, så håper å komme, men tør ikke love noe! :)
 
#5
Etter å ha fått smekk på pungen av samtlige svenske GG spillere, så er det bare 1 ting å si :

"7. oktober, Beware exeptional heavy poking, coins, and some random fire thing that covers 2/5 of the screen."
 
#6
Nattak: Du trenger ikke skrive advarsler her på RBN forumet, du kan bare sende 2 SMS'er. En til Wally og en til Robbie, så har du dekka hele GG Norge. :D
 
#7
SITAT(JINsama @ 18.09.07, 15.32) 82492
Nattak: Du trenger ikke skrive advarsler her på RBN forumet, du kan bare sende 2 SMS'er. En til Wally og en til Robbie, så har du dekka hele GG Norge. :D
[/b]
du sier noe der :p haha ;)
 
#8
Skal vi prøve å promotere litt mer denne gang.
Hva med å begynne med å poste på andre gaming forums. Det er sikkert mange her som også poster på andre Norske gaming forums.

Lag en litt cocky post som f.eks "du tror du er god i fighting games? sjekk her" - link til spillegal ranking battles norway forum.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
SITAT(Robbie3s @ 18.09.07, 19.14) 82526
Skal vi prøve å promotere litt mer denne gang.
Hva med å begynne med å poste på andre gaming forums. Det er sikkert mange her som også poster på andre Norske gaming forums.

Lag en litt cocky post som f.eks "du tror du er god i fighting games? sjekk her" - link til spillegal ranking battles norway forum.
[/b]
Ja, gjør det! Er alltid en masse folk innom butikken som claimer mad skillz i div. spill, så de finnes overalt! Må bare terge dem litt, så de dukker opp ;)
 

MadCow

Lokal moderator
#10
Ja, det er bare å poste så mye dere orker :)
Skal prøve å ha programmet klart, i tillegg til å få oppdatert hjemmesiden i løpet av uka.
Hvis vi er heldig får Eagle laget en trailer som vi kan linke til når vi poster før slutten av uka også.
 
#11
SITAT(MadCow @ 19.09.07, 18.51) 82704
Hvis vi er heldig får Eagle laget en trailer som vi kan linke til når vi poster før slutten av uka også.[/b]
Er vi ekstra heldig så får vi se u/f+3 Lili rush-down i den trailer'en!!
Jeg får nyte det mens det varer siden u/f+3 ikke er launch mer på T6.. men det blir jo knockdown combo da. :D
 

MadCow

Lokal moderator
#12
SITAT(JINsama @ 20.09.07, 14.40) 82798
Er vi ekstra heldig så får vi se u/f+3 Lili rush-down i den trailer'en!!
Jeg får nyte det mens det varer siden u/f+3 ikke er launch mer på T6.. men det blir jo knockdown combo da. :D
[/b]
Kan vel ikke akkurat si du launch'a med den når du spilte mot Eagle
 
#13
SITAT(Nattak @ 16.09.07, 23.24) 82345
"7. oktober, Beware exeptional heavy poking, coins, and some random fire thing that covers 2/5 of the screen."
[/b]
Think you can find your way through that forrest filled with spider webs? Only to find one guy that does the spinning thingie :/ ?
 
#15
Skal nok få blitt litt mer Guilty denne gangen. Har så vidt begynt med halvveis brukbare juggles. Så, er på vei =D


Har forresten nylig laget en gruppe for RBN på facebook. Så om noen av dere har profil der, så join ^^
 
#16
Hey jeg kommer jeg :D

Jeg bare lurte på, er det noe planer frammover om fixed teams?
 

MadCow

Lokal moderator
#17
SITAT(NukleuZ @ 22.09.07, 14.18) 82987
Hey jeg kommer jeg :D

Jeg bare lurte på, er det noe planer frammover om fixed teams?
[/b]
Fant igjen den tentative planen jeg satt opp for en stund siden:
Tentativ plan for sesong 2:
RBN #1 - 19. juni
RBN #2 - midten av august
RBN #3 - midten av september
RBN - div team tourney - midten av oktober
RBN #4 - midten av november
RBN #5 - midten av desember

Ser vi ligger litt bak, men det gjør ikke så mye.
Men uansett betyr det at neste gang er det klart for en tema tourney. Om det blir faste lag er ikke bestemt enda, men føler det er gode sjanser for det.

Se forøvrig update i første post i denne tråden.
 
#18
Har nå laget poster til neste samling, og hengte opp i dag på eb games, freerecordshop (egertorget) og spaceworld megastore.

Får mulig opp 3 steder i lørenskog, og spiderman oslo neste mandag.

Postern som er blitt hengt opp.

Håper dette kan hjelpe til med å dra flere folk. Om ikke denne gang, så neste gang :D
 
#19
SITAT(Red Hawk @ 24.09.07, 20.56) 83255
Har nå laget poster til neste samling, og hengte opp i dag på eb games, freerecordshop (egertorget) og spaceworld megastore.

Får mulig opp 3 steder i lørenskog, og spiderman oslo neste mandag.

Postern som er blitt hengt opp.

Håper dette kan hjelpe til med å dra flere folk. Om ikke denne gang, så neste gang :D
[/b]
y0!
Jeg stikker innom EB Games i strømmen også ;) Er vel ett par som er innom der også:D
 

MadCow

Lokal moderator
#20
Bra jobba!

Er irriterende at jeg sliter med å få oppdatert rankingbattles.no nå.
Jobber med saken.