RBN #3 - søndag 7. oktober

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#21
Skal henge opp en på EB Games Aker Brygge og ;)
 
#22
oh shaizzee, for ikke kommet denne gang, må på en liten trip og kommer hjem dagen etter rbn :( crap,
jaja infamous for denge dere neste gang bare tren hardt så lenge.. ellers har dere ikke noe sjangs :p

take care.
 
#23
oh shaizzee, for ikke kommet denne gang, må på en liten trip og kommer hjem dagen etter rbn :( crap,
jaja infamous for denge dere neste gang bare tren hardt så lenge.. ellers har dere ikke noe sjangs :p

take care.
[/b]
Du bor jo i Oslo nå! Seriøst, når jeg kommer hjem om 5 år, så eier jeg deg sikkert i Tekken X fortsatt!

Men MadCow, om du får til en RBN slutten av Desember, da er jeg med! Med mine nye special dentist tekken skills, kan dette gå veien for meg!
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
Da var det over, og ryddecrewet er på vei/har kommet hjem.
Som alltid var det kulikuli(!), men enda morsommere når ting faktisk går bra :p

MadCow: Tror ikke henda mine har vært så skjelvne etter en tekken-kamp på leeenge :p

Moro å se nye folk der også. *thumbs up* kawada!

Fikk filmet mer i dag enn sist. Eneste som mangler er siste halvdel av GG-finalen (kamerabatteri er en fin bil).

Skal få lagt ut klippene denne gangen. Har jo software som støtter filformatet nå :D
 

MadCow

Lokal moderator
#25
Var gøy å se så mange folk på RBN.
Vi hadde 25 deltakere på Tekken DR turneringen, og jeg kan ikke huske sist vi var like mange.
Kudos til Eagle Jin som presterte bra i både VF og Tekken denne gangen.
Når jeg først skulle tape, var det jo greit å gå ut mot bjørnen.
Gratulerer til Devil Gene som spilte spilte solid i tekken, både i turneringen og i casuals etterpå.

Hvis jeg ikke husker helt feil ble vinnerene:

Guilty Gear:
1. Wallace
2. RobbieGG
3. NukleuZ

VF:
1. Jinsama
2. EagleJin
3. Wallace
4. Hugs

Tekken DR:
1. Devil Gene
2. JINsama
3. Rising Uppercut (du glemte den fine premien din)
4. EagleJin
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#26
Jeg var ikke der, og jeg angrer!

Skal prøve å gjøre det godt igjen, gratulerer til alle vinnere, og sees forhåpentligvis neste gang!
 
#27
Yup, morro at det var endel folk denne gangen.
Vi må fortsette å sette ut "flyers"! :)

Grats til alle med topp plasseringer!!
Ser ut til at bjørnen virkelig har funnet veien ut av hiet sitt. :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#28
JINsama: "Bjørnen sover, bjørnen sover (...). Den er ikke farlig bare du trår varlig"

Da er opplastingen av kampene startet. Holder på med kampene fra forige RBN nå, siden JINsama trenger en av kampene der for å fornye strategien mot Kuma. :eek:

Anyways. Youtube er treig. Kampene kommer snar :D