RBN #4 - Reach For the Sky!

MadCow

Lokal moderator
#21
Synd jeg ikke fikk vært med, virker som det var bra.
Grats til Devil Gene og Jinsama som gjorde jobbene sine :)
Kult å se Hamdi dukka opp.
Håper de som var med for første gang dukker opp neste gang også.
 
#22
Taste the wrath of T-Bone

men oki tilbake til tekken, ja var litt lajmt at ingen av refue gene dukket opp, men det dere ikke vet er at nilo var hjemme hos kasa og eide alle noen dager før rbn, en etter en!!:) så dere vet hva som hadde skjedd visst nilo hadde dukket opp ;)
Din online spillende noob..! Vi så hva som skjedde med Nilo på RBN#4.. Hugs ler over og over og over igjen når han leser hva du skrev Infamous..."Eide alle", haha:ler:

Viktig å huske en ting kids, ikke ta av på forumet for det er noe alle kan...


Love Hugs:elsk:
 
#23
En som ikke skal snakke så mye er deg Hugs. Din Team Kasa, spesielt du...faktisk bare du aka the guardian, hadde balle flax. Greit, flax er en del av gamet, skal ikke si noe på det, men du veit selv, det var close.

Og vi så hvor jææævlig glad du ble, Devil Gene husker det godt.

RefueGene spiller ikke Tekken like mye som de engang gjorde, alle veit at Team Kasa har tilrettelagt dager med våre navn. En dag prøver de å finne ut hvordan de skal banke Handy, en annen Infamous.

Alle husker også da Kram hadde fått "expert" hjelp fra Hugs, får å banke Nilos law...RBN kom nilo valgte Beak, og hele team kasa fikk bank...


Men men, nå er ikke "jeg" en som tar opp gamle ting. Samme faen...Hugs før jeg drar, la oss ta best av 10 kamper. Hugs er RBN største trashtalker, meste av trashtalkinga han foregår bak ryggen på deg.

Så kom igjen Hugs....Steve Vs. Law, best av 10 kamper.
 
#24
y0!

Hugs du veit nilo eide deg når du kom til Oddvar i skoger. Nilo hadde ikke spilt på nesten et helt år og banka deg, Bekri, joker... eneste han hadde problemer med var Dako. Nemlig fordi Dako er bboy, han er 4real. Ikke som deg din steve noob ...


ps: når du gjør det bra, sier jeg at du gjorde det bra, men du bare snakker dritt hele tiden. Lær deg gi komplimenter...
 
#25
yeah nemlig dako har BBoy flava i seg, ekte hånes flava!,
men hugs jeg vet det er hardt å svelge nilo eide deg/dere den dagen og ikke har spillt på nesten et år, men sånn er livet.
" Din wannabe bboy noob "


- yo nilo etter dere har gamet, pass på at hugs ikke trykker start+select når du skal ta bilde av stillingen som han pleier å gjøre lol.
 
#27
Krig jo!!! :ler: gærninger hele gjengen. bare klapp igjen alle sammen og spill best av 10. blir kult å se resultatet av Nilo vs Hugs ;)
 
#28
Viktig å huske en ting kids, ikke ta av på forumet for det er noe alle kan...
Hugs ser at Refue Gene tar av på forumet... Ingen overraskelse, er det et sted Refue Gene kan ta av er det her på forumet.
men oki tilbake til tekken, ja var litt lajmt at ingen av refue gene dukket opp, men det dere ikke vet er at nilo var hjemme hos kasa og eide alle noen dager før rbn, en etter en!!:) så dere vet hva som hadde skjedd visst nilo hadde dukket opp ;)
Casuals.. Det ligger i ordet. Hugs var aldri sikker på om Infamous var en ekte Refue Gene, men etter denne posten der han skryter av at Nilo vant casuals ble Hugs overbevist om at Infamous er ekte Refue Gene materiale!
En som ikke skal snakke så mye er deg Hugs. Din Team Kasa, spesielt du...faktisk bare du aka the guardian, hadde balle flax. Greit, flax er en del av gamet, skal ikke si noe på det, men du veit selv, det var close.

Og vi så hvor jææævlig glad du ble, Devil Gene husker det godt.

RefueGene spiller ikke Tekken like mye som de engang gjorde, alle veit at Team Kasa har tilrettelagt dager med våre navn. En dag prøver de å finne ut hvordan de skal banke Handy, en annen Infamous.

Alle husker også da Kram hadde fått "expert" hjelp fra Hugs, får å banke Nilos law...RBN kom nilo valgte Beak, og hele team kasa fikk bank...


Men men, nå er ikke "jeg" en som tar opp gamle ting. Samme faen...Hugs før jeg drar, la oss ta best av 10 kamper. Hugs er RBN største trashtalker, meste av trashtalkinga han foregår bak ryggen på deg.

Så kom igjen Hugs....Steve Vs. Law, best av 10 kamper.
Det var en close kamp, det var på ingen måte en walkover, men The Epic Nilo falt når Hugs satte inn det ekstra giret på slutten. Å vinne en kvart finale er alltid digg selv når man vinner over mindre gode spillere eller som andre onde folk kaller de, noobs..

Refue Gene spiller ikke like mye som de engang gjorde, kan starte med å si at Handyman fikk 4. plass og det uten å spille noe, det kalles skills. Hugs er den ikke selverklærte Tekken Guruen og han vet at alle spiller mindre tekken nå.. Tekken 6 er ikke så veldig langt unna ++, men å bruke dette som en unnskyldning på at noen andre er bedre enn deg blir trist, kjære Nilo. Du prøver vel ikke å si at hvis Refue Gene spilte like mye som de gjorde i tekken 5, ville de ha vunnet i DR, Hugs husker ikke noe Refue Gene herjing i Tekken 5.
Angående det du skrev om at Kram fikk expert hjelp, hyggelig at du skrev expert siden du henviser til Hugs. Problemet med den historien er vel at RBN kom, Nilo denga Bekri og Kram, men ble drept av Hugs. Her ser du videoen av Nilo denge "hele" Kasa:ler:

Nilo kjære Nilo, du vet Hugs ikke bærer noe grudge eller lignende mot deg. Ser du har challenga The Good Guy Hugs, men Hugs har dessverre ikke tid til å spille mot deg.. Hvorfor skal Hugs spille mot en random player når han kan spille mot Kram som knuste Nilo forrige RBN.

Hugs vil ta til seg rådet fra Handyman.
y0!
ps: når du gjør det bra, sier jeg at du gjorde det bra, men du bare snakker dritt hele tiden. Lær deg gi komplimenter...
Så Hugs avslutter med å si at Refue Gene gutta er dyktige, Handyman har sluttet å spille, men han har det fortsatt i seg noe han viste fram sist turnering. Infamous er norges beste online og har vist flere ganger før at han er dyktig, han får det ikke til å stemme helt i turneringer.
Nilo, du var dyktig som bare det og det er du fortsatt, Hugs har spilt og lært masse av deg. Men Hugs har overgått sin tidligere "master" og som dere alle vet har jo Hugs åpna sin første Tekken skole i år og han vil nå tilby sin tidligere Master, Nilo, en plass i en av hans klasser. (Nilo vil da selvfølgelig ikke trenge å gå gjennom nybegynner kurset)

Hugs synes det er fint at Refue Gene prøver å markere seg og de har fått inn nye medlemmer som Tran og RobsRite, det er viktig og sunt at klaner som Mad K.O, Team Kasa, Team Avalanche, Torigumi, UTH og Team Divine får mer challenge. Stå på Refue Gene.

Hugs vil tilslutt si at han ikke håper noen tar seg nær av det han har skrevet, fakta kan gjøre vondt.


Love Hugs:elsk:
 
#29
HAHA!

Du er utrolig morsom Hugs, men jeg tror du tok dette litt for seriøst kanskje? Vi fra Refue Gene vi bare lage litt spenning/kos/love. Lenge siden det har vært ordentlig clan battle. Siden jeg dro til Riga har jeg ikke gamet noe, og var sulten på å spille.

Alle veit at på forumet så er alle forskjellige kontra real life... min challenge til deg var bare en måte på å si, skal vi kanskje henge sammen? Spille litt....

Hugs, min teori er at du har jobbet for lenge i lager avdelingen til elkjøp, du har blitt litt...... normal. Du ser det som "Refue Gene Vs. Team Kasa", men jeg er sikker på at den gamle Hugs...4real hugs...så det som "Refue Gene :elsk: Team Kasa"
Vi skal bare slappe av, kose litt? Snakke masse bull shitt, le..nyte livet... Jeg knekker alltid sammen og har vondt i magemusklene etter en kveld med Team Kasa, og jeg kan nesten med 100% sikkerhet si at du følte det samme, før.

Du sier Tekken6 kommer ut, skal si deg en ting, spillet forandrer seg, men ikke spillerne...

Men Hugs...
du...
har forandret deg... D;

Refue Gene har ikke noe imot deg, og heller ikke klanen deres. Vi er tross alt imponert over måten dere har kommet dere opp på, helt fra dagen vi satt barnevakt med dere på spiderman turneringen. Vi har sett dere vokst, vi har sett dere bli store, vi har sett dere falle...vi har sett det meste, men vi trodde aldri at dere..Team Kasa... aka "Gutta fra Calcutta" skulle skrive noe så sårende som du har skrevet Hugs.

Jeg bare håper og tror at Hugs..den virkelige Hugs kommer tilbake... kanskje dette bildet vil vekke noen godt begravde følelser...

Enjoy...



Hugs...are you there?
 
#30
Halla gutta dere kødder for mye her ser jeg, tror hugs a nilo er litt forelska i hverandre. Anyway vi skal game imorgen hos meg Hiugs få med deg Dako a gutta da, så tar vi en liten spille kveld :) Peace
 

MadCow

Lokal moderator
#31
Gjort en oppdatering av medaljestatistikken på rankingbattles.no nå.
Gratulerer til Devil Gene som har tatt over plassen som den mestvinnende i Tekken på RBN.