RBN@home (østensjøveien 44)

MadCow

Lokal moderator
#61
Cool. Sikkert lurt om noen tar med ps3 i tillegg til meg.
 

MadCow

Lokal moderator
#63
#64
Sorry mac, didn't make it. Vi får ta det neste gang så får du litt mer tid på å pracce :p

ps. activate pm Madcow. Prøver å sende til deg men det går ikke.
 
#65
Jaså du lever enda! Trodde du gikk underground etter å bli knust og grust av meg! NORGES BESTE CHUN LI :p

Så hva spiller du fortiden? Venter på SFIV?
 
#66
Haha whats up man?
Hadde ikke spilt 3s på ages når vi spilte :p men det var jævlig fett et du vant en match, jeg ble overrasket :D har du spilt noe i det siste?
La meg brushe opp litt skilz til neste gang så tar vi en skikkelig best av 10. No holding back med Robbie3s senpai i toppform.
Når var du tilbake, mai?
 
#67
Here he goes again.... All this talk...
Can you walk the walk BIATCH!?!?!

AEGIS ROFLECTOR!
 
#68
Haha whats up man?
Hadde ikke spilt 3s på ages når vi spilte :p men det var jævlig fett et du vant en match, jeg ble overrasket :D har du spilt noe i det siste?
La meg brushe opp litt skilz til neste gang så tar vi en skikkelig best av 10. No holding back med Robbie3s senpai i toppform.
Når var du tilbake, mai?
En kamp ja, sier jo litt :p Det var den kampen du følgte med på Wallace spille GG mens jeg på liv og død skulle vinne... Så yeah, neste gang så tar vi en ordentlig kamp.

Jeg har ikke spilt noe, ikke tekken, sf, nothing. Men jeg syntes fortsatt 3s er noe av det beste jeg har spilt på 2D, sammen med KOF.

Er hjemme i Norge fra 30 april til 5 mai, så håper vi kan får spilt da. Ikke at jeg kommer med noe challange, fordi den er looong gone!

Men du kan se meg på mitt beste her..haha...



Dårlig kvalitet men det var mye bra stemmning!
 

EagleJin

Bear Necessity
#71
Fristende... Veldig fristende... Tror jeg kan søndag på dagtid. Håper på GG-matcher :D
 
#73
Ey Casuals snart?
Testament sine dyr er sultne...

En blanding av Caer og Shounen, setter fot i norge, tensionless lol damage incoming.
UNBLOCKABLE!
 

EagleJin

Bear Necessity
#74
Casuals på søndag fra 12:00? :D

A.B.A er ikke klar for noe som helst enda, siden de eneste comboene jeg faktisk får til er randoms >.<. Blir vel en miks av ghostemkin extra white og Keyai.
 

EagleJin

Bear Necessity
#76
Strålende! :D

Kommer til å ta med ps2. Er mer sugen på Guilty enn Tekken for tida.
 
#77
Jeg kommer tror jeg, så jeg tar vel med meg både ps2 og ps3.
 

MadCow

Lokal moderator
#78
Jeg har dessverre ikke mulighet til å komme denne søndagen.
 
#79
hvor mange tv'er er det vi har i lokalet til søndag? det spørs hvor mange det er som kommer, og da regner jeg ikke med team kasa eller jinsama og infamous siden de bare kommer på turneringer og bor et stykke unna. hvorfor kommer dere ikke? hva annet gjør dere på søndager?? da tar eagle med ps2, wallace med ps2 og ps3 og rising med ps3. jeg kan ta med ps3, men tviler på at det kommer så mange.. kjipern
 
#80
Folk er late vettu :p Og bare så det er sagt, jeg må kjøre i 40 min for å komme dit! Tar med meg en ekstra tv også tror jeg.