RBN@home (østensjøveien 44)

MadCow

Lokal moderator
#1
RBN@home (østensjøveien 44) -avtal casuals her

RBN har gjort avtale om å låne lokaler via foreningen KANDU.
Adressen er østensjøveien 44 som rett ved Brynseng T-bane (8 min fra olso S).
Når du går av T-banen som du har tatt fra sentrum, skal du over t-banen og bort til Peppes og Narvesen. Deretter er det bare å ta skrått over krysset, og så ser du lokalet (adressen står på bygningen).
Deretter kan du trykke på ringeklokka hvor det står KANDU.

Vi vil bruke lokalene første gang onsdag 6. feb, og satser på å få igang casuals fra ca 19.00 og utover.
Denne tråden vil bli brukt til å annonsere og å planlegge casualskvelder i de ny lokalene.
Så hvis du har ønske om å spille en dag, si ifra her.
Generelt bør vi si ifra 2 dager før vi bruker lokalene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Den 7. er en torsdag! Og jeg kan ikke komme :(
 

MadCow

Lokal moderator
#3
SITAT(justincase @ 30.01.08, 11.50) 100650
Den 7. er en torsdag! Og jeg kan ikke komme :(
[/b]
Sant, rettet til 6. nå.
 

MadCow

Lokal moderator
#5
Se update i første post.
Noen som er med på onsdag?
 
#6
Vet ikke helt jeg, starter jo greit seint.
Med tanke på at jeg nesten med engang må begynne å tenke på båten hjem igjen før vi har starta.
Vet ikke om Wally skal, men regner ikke med det siden er midt i uka.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Drar på onsdag, desverre!
 

MadCow

Lokal moderator
#8
SITAT(JINsama @ 01.02.08, 21.05) 101123
Vet ikke helt jeg, starter jo greit seint.
Med tanke på at jeg nesten med engang må begynne å tenke på båten hjem igjen før vi har starta.
Vet ikke om Wally skal, men regner ikke med det siden er midt i uka.
[/b]
Du kan få komme før og hjelpe til med å sette opp utstyr :D
Det er nok ikke usannsynlig at Wally skal være med.
Båten går jo seint den...
 

MadCow

Lokal moderator
#10
SITAT(Rising Uppercut @ 03.02.08, 17.17) 101366
Yo, får se om jeg kan, jeg jobber til 20:00 da så jeg får se, kommer sikkert det ligger ikke langt fra der jeg bor!
[/b]
Kult. Vi holder sikkert på såpass lenge at du rekker å få med deg en del matcher :)
 
#12
Regner med at jeg tar meg en tur. Er alt for lenge siden sist jeg spilte Tekken. Spørs om jeg rekker å være der tidlig nok til å hjelpe med rigginga though.
 

MadCow

Lokal moderator
#13
Jeg tar med min ps3, men det kunne kanskje vært greit med en til.
Noen som gidder å ta med?
 

MadCow

Lokal moderator
#14
Kult det kom en del igår :)
Hvilke dager passer generelt best for folk å treffes der for casuals?
Vet fredag er den heteste dagen en del andre steder.
 

EagleJin

Bear Necessity
#15
Hvordan funket lokalene i går? Spillplassering? Lett å få plass? Hvilke rom ble brukt? osv osv ^^.
 
#16
Funka greit det. Virker som om det er nok av plass der. Hadde tilogmed eget Guilty room :D Synd vi bare hadde en ps2 stick though :p Brukte bare rommet man kommer inn i, og det rett ved siden av. Hadde ikke flere konsoller å rigge opp uansett. Jeg liker stedet ihvertfall. Hadde vært gøy med en fast casuals dag!
 
#18
SITAT(Wallace @ 07.02.08, 21.14) 102036
Hadde vært gøy med en fast casuals dag!
[/b]
jeg er helt enig. hvis dette er mulig hadde det vært fint med en fast casual dag, så får jeg spilt en del casuals mot andre enn bare rising og wora. var morro på onsdag forresten. lokalet så ganske bra ut i og med at t-banen, peppes og gatekjøkkenet ligger rett ved siden av
 
#19
For min del passer vel en helge-dag best, siden det er et stykke å kjøre. Fredager eller Søndager kanskje. Men folk kan jo poste her hvilken dag som passer dem best. Så har vi ihvertfall litt oversikt over hvilke dager som er mest aktuelle. Ble faktisk litt keen på å spille Tekken etter sist RBN.. Må ha vært beastinga av Madcow på slutten der som gjorde det :p
 
#20
Jeg jobber til 5-7 på kvællarna denne uka og begynner kl. 6 på kvællen neste uka. Men hvis ni har casuals de andra tiderna så kommer jeg gerna førbi. Æven hvis jeg ikke er bra på annat æn street fighter så vore det kul att se matcher på t ex. guilty gear eller Tekken.

Någon som vill kicka meg i 3s? :D
Fast kan bar spille med Pad. Går gærna matcher på all min lediga tid.