RBN - Sesong 3, #2 - Fight For the Future!

EagleJin

Bear Necessity
#21
Hm, jau, takk takk ^^. Fikk den sammen til slutt :s

Noen som er villige til å henge noen slike rundt i Norges gater?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Hvis noen ikke er vant med sånne ting: Ikke heng opp plakater på steder som ikke er merket for det. Da får RBN en bot i posten, og da vet vi hva vi skal bruke pengene på =)
 

EagleJin

Bear Necessity
#23
Har avtalt med 3 spillbutikker (spaceworld, EB-games og game) i Oslo s. for posterne. Om noe slikt kan gjøres utenbys (resten av landet er fylt av bønder, right? :s) er det bare et stort pluss.

*sorry for edit, justin :p. Skal være riktig nå >.<
 
#24
Hadde gledet meg utrolig til RBN på Søndag, men dessverre så kan jeg ikke bli med. Jeg er stuck her nede i Riga, fordi det ble noe krøll med fly bestillingen min. Utrolig kjipt, men dere for holde meg oppdatert på hva som skjer. Jeg kommer hjem til sommern, håper på noen casuals eller kanskje RBN da.

:(

Devil Gene jeg skal game mot deg i sommern :p!
 
#25
Hadde gledet meg utrolig til RBN på Søndag, men dessverre så kan jeg ikke bli med. Jeg er stuck her nede i Riga, fordi det ble noe krøll med fly bestillingen min. Utrolig kjipt, men dere for holde meg oppdatert på hva som skjer. Jeg kommer hjem til sommern, håper på noen casuals eller kanskje RBN da.

:(

Devil Gene jeg skal game mot deg i sommern :p!
så frem til å spille mot deg siden du alltid har eid devil jin:laugh: men sommern er payback-time :guns:
 

EagleJin

Bear Necessity
#26
Muchos kudos til Devil Gene for hans førsteplass i DR! Sesongens comeback king :D
Grats til MadCow med andreplass!
Grats til Hugs med tredje!
Og grats til Kram med fjerde! Om ikke et cover, skal du få et poeng ;)

Gratulerer med plasseringene!

Dagens liste:
1. Devil Gene - 5p
2. MadCow - 3p
3. Hugs - 2p
4. Kram - 1p

Slik ser lista ut så langt:
1. Hugs - 7p
2. Devil Gene - 6p
3. MadCow - 5p
4. Kram - 4p

Kun de samme fire som kjemper om poengplassene... Ikke bra :p

Mye bra spill i dag.

Vær forberedt på mer Ganny Power neste gang!
 
#27
bra spilt alle sammen. trodde ikke at jeg skulle vinne denne gangen etter at hugs slo meg med sin jack-5. fikk jævlig mye miss input i begynnelsen, men det er ikke noen unnskyldning. da jeg kom tilbake igjen etter noen kamper med de som tapte, tok min devil jin endelig hugs jack-5.

Bra spilt team kasa, mad cow, infamous, nukleuz, eagle jin og rising. spesielt red hawk, da vi spilte casuals. nice setups!!!

Wallace, jinsama og robbie3s... dere må spille TEKKEN!!!!!!!!!!! selv om dere er lei det.
 
#28
Congratz til Gene, Madcow og Hugs....
mange som spilte bra idag.

Skal gå inn i hardtrening med Lee nå :dumbells:.
Madcow og Devil Gene, skal studere kampene deres. Skal nok klare å finne noen svakheter :tenke:

Eviljin herjet med Ganryu, av det jeg så...keep it up! (Takk for det ene poenget ;))

Savnet noen, men regner med at de fleste dukker opp igjen etter at eksamen-tia er over.

Et flott opplegg nok en gang!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Så... Noen nye?
 
#31
Takk for tekken spillingen Bekri :D
Var ikke direkte digg men... Jeg hater, hater Marduk... Jeg vet ikke hvorfor men han er bare skummel for meg:p Kan INGEN av framesene hans, vet ikke når jeg kan bryte inn :p
Men tusen takk for at du spilte så mye du gjorde mot meg, kanskje gamet litt plukket seg litt opp?
Takk til Madcow også for en spennende kamp :) Lenge siden jeg har hatt, begynte å tenke når jeg og oX kom til deg for LEEENGE siden :)

Synd jeg verken har PS3 eller Tekken, har vel egentlig ikke ps2 engang:( :(

Men kanskje en gang til sommeren jeg får tatt litt comeback!
"øvelse gjør mester" vettu :p

Håper Anna kan komme sterkere tilbake!

EDIT:
Herregud så mange smiletegn.....
 

EagleJin

Bear Necessity
#32
#33
Takk for tekken spillingen Bekri :D
Var ikke direkte digg men... Jeg hater, hater Marduk... Jeg vet ikke hvorfor men han er bare skummel for meg:p Kan INGEN av framesene hans, vet ikke når jeg kan bryte inn :p
Men tusen takk for at du spilte så mye du gjorde mot meg, kanskje gamet litt plukket seg litt opp?
Hehe det var morro det nukleuz! Vi spilte ganske mange kamper. Må innrømme at jeg ble litt sliten, men sån er det. Og for å si det sånn så hadde jeg det morro hele veien :)

Du har en ganske hissig anna!
 
#35
Forslag: Det at man må søke opp på nettet for priser og slikt gjør at dere kanskje skremmer vekk litt folk. Hva med å få det med på plakaten neste gang? Noe av det i allefall?
 

EagleJin

Bear Necessity
#36
Godt poeng, Klaymen. Burde tenkt på det. Takker for tips ^^.
 
#37
Er ikke så mye at jeg er lei Tekken egentlig. Hadde bare mer lyst til å spille Guilty på Søndag.
Imponert over at du spiller så bra med stick allerede D.Gene. Synes det har gjort underverker for movementen din! Så drit bra ut, keep it up!
 
#38
thanx :) men det er ikke alltid jeg spiller sånn. har fremdeles mye å lære. du må ikke glemme din devil jin da. movementen din er insane i forhold til min:laugh: vi snx sikkert til neste casuals. da må du spille tekken. forhåpentligvis Jinsama også. ganske kjedelig med få folk
 
#40
Jeg kommer nok ikke tilbake til RBN før evt SC4 er ute, og er tourney game. Og seff T6, men det er nok lengre til. Får klare dere uten Eddy og Lili, dere får ferie fra dem. :D