[NX] Red Dead Redemption 2

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
Antar at de som fortsatt spiller Siege mekker SG-posseen.

Edit: ... når onlinen åpner om en måneds tid.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#23
Lov å håpe at denna ikke havner i Erfaringer med CDon-tråden.
IMG_20181024_160843.png

Kunne lett ha redigert bildet mer, men jeg fant verdens beste mosaikk-greie så måtte absolutt ha med det.

Hva kommer til å skje? Vel, enten så kommer den ikke fram, eller så får jeg melding om at den er levert i postkassa, men så er den ikke der. Er faens postnord, så det forundrer meg ikke det grann om det er tilfellet.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#24
Ser at spillet utgis på fredag så det som kommer til å skje er at du får det på tirsdag.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#26
Ta fysisk/digitalt-diskusjonen i den andre tråden!

Reviews begynner å renne inn - Metascore på 97 basert på 49 65 anmeldelser. Gidder ikke lese noen enda fordi jeg vil bli overraska.

GOTY :yoshi:
 
Sist redigert:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27
Leser at Digital Foundry har landet på at Xbox-versjonen er overlegent best, med native 4K og fjellstø framerate. Har selv en PS4Pro, men kan være verdt å merke seg om man er i markedet for en konsoll for å spille RDR2.
 
#28
Hvis du har DNB Mastercard så er det 20% rabatt på alt du kjøper på Power med kortet torsdag til lørdag. Du kan altså få spillet for den nette sum av 391,2 kroner og dermed få betalt 8,8 kroner for å spille Red Dead Redemption om du selger det om et par uker på Finn for 400 kroner når du er ferdig med det. Men ikke nok med det! Hvis du kjøper 2 eksemplarer og selger et av dem om en uke kan du tjene 8,8 kroner på å spille Red Dead Redemption 2 og ikke behøve selge det første eksemplaret. Men ikke nok med det! Hvis du kjøper 1 millioner eksemplarer og selger dem alle på Finn de neste ukene kan du tjene 8,8 millioner kroner og kjøpe din første villa ... Alt det bare for å spille Red Dead Redemption 2. :riffa:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#29
>Kjøpe spill på Power

Klikk og hent er klar til å hentes på Elkjøp, bare vente halvannen time på at butikken åpner da!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#31
Installerer 105gb nå.
De som er Eliten av fysiske formater får kart og spillet på to (2!!) discer. Suck it, anti-materialister
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#32
Får dere som kjøper digitalt med en lapp med nedlastningskode til ekstra innhold på, trokke D.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#33
Hei Houseman, tror jeg så deg trave inn mot Glasmagasinet litt over 10 i dag. confirm or deny

Fysisk utgave på denne gutten og.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#34
Stemmer det, @CockMcBalls var der og. Gjelder å takke nei til den forsikringen mot riper på discen de tilbyr, kun 99,-.
 
#36
Har spilt noen timer i går og noen timer i dag. Det er tregt, men jeg liker det. Det føles foreløpig som at det i likhet med Zelda forsøker å slepe open world-sjangeren til nye beitemarker, men i motsatt retning av hvor Zelda vil. Zelda er lek og morro, dette er mest stemning og immersion. Virker det som foreløpig, da. Uansett, jeg liker det bra! Spiller på One X og fifaen det ser bra ut i 4k HDR.
 
#37
Kanskje fordi Zelda er barnsli spill for barn mens red ded er våksenspill for våksne mennesker som liker blo å slåsskamp! Tengt på d?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#39
Knapt to timer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
Nå har jeg spilt i knappe to timer, og det er en fortelling, ja. Hittil er det mer strømlinja enn Hafslund, figurene er som forventa (dvs samme problem jeg hadde med Marston i RDR; Synes det ikke passa å ha en såpass WOKE outlaw som snakka om kvinners rettigheter og kjørte på med "I'm married, Ms McFarland"). Skytinga er RDR litt smootha til. Så, det er hittil ikke mye nytt, men det trenger nødvendigvis ikke å være en kjip ting. Ser fram til at ting åpner seg litt mer