Red Dead Redemption annonsert

#1


destructoid.com skrev:
You know that Red Dead Revolver sequel that's been teased and rumored since 2005? Well, it's still alive and kicking -- it's called Red Dead Redemption, is being developed by Rockstar San Diego, and it's scheduled for a fall 2009 release on PlayStation 3 and Xbox 360.

According to Rockstar Games, who announced the game today: [Red Dead Redemption is] "set at the turn of the 20th century when the lawless and chaotic badlands began to give way to the expanding reach of government and the spread of the Industrial Age. The story of former outlaw, John Marston, Red Dead Redemption takes players on a great adventure across the American frontier."

The utilizes the Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), the same technology used to power all of Rockstar's next-gen games, including Grand Theft Auto IV and Midnight Club: Los Angeles. Redemption features an open world, letting players explore frontier towns, prairies populated by wildlife, and more.

"The seamless combination of breathtaking beauty and intense action, all woven together with strong plot lines in a massive, vibrant, rural environment is mind-blowing," said Rockstar's founder, Sam Houser. "We think this game helps to push the limits of what an open-world gaming experience can be."
Dette er virkelig gode nyheter for oss som likte Red Dead Revolver.
Drit nå i DLC til GTA, jeg vil ha RDR nå!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Skulle virkelig ønske folk kunne slutte å bruke imageshack. Når det er sagt, hell yes dette blir konge.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Si en bildehost som ikke suger pikk da. Jeg hater Imageshack selv men bruker den av mangel på noe bedre(jeg stikker det til mannen ved å bruke den direktelinken til tross for oppfordring om å ikke gjøre det da).
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Si en bildehost som ikke suger pikk da. Jeg hater Imageshack selv men bruker den av mangel på noe bedre(jeg stikker det til mannen ved å bruke den direktelinken til tross for oppfordring om å ikke gjøre det da).
Dette er den eneste veien å rulle, gutt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Si en bildehost som ikke suger pikk da. Jeg hater Imageshack selv men bruker den av mangel på noe bedre(jeg stikker det til mannen ved å bruke den direktelinken til tross for oppfordring om å ikke gjøre det da).
xs.to og tinypic, for eksempel.
 
#6
Ok, takk for tipset. Skiftet host, tråden er oppdatert og vi kan igjen rette fokus på å skyte indianere.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Noen husker kanskje de viste på E3 for noen år siden.
 

sheriffen

humre humre
#8
Hva er galt med imageshack bortsett fra at SA hater det?

Hvis dette blir bedre enn Red Dead Revolver kan det bli brukbart. GTA satt i ville westen ville ägd.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Nicholas kan ikke stæle bilder rett herfra når han skal briske seg i yixxen. :p

Når det gjelder dette syntes jeg RDR sugde balle, men det spiller liten rolle siden dette virker rimlig annerledes. Istedetfor generisk FPS med kåbbojer er det generisk GTA klone og jeg liker generiske GTA kloner. Hvis de tar alt bra Gun gjorde (ikke mye) samt det beste fra sine egne GTAer kan dette bli riktig så koselig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Bah, Rau Dau Revolver var ganske artig. Og det var ikke en FPS, din jøpip. Det som gjorde det for meg var at det var - vel - kåbbåj og sånn, i tillegg til at bosskampene krevde noe mer enn bare sirkelstrafing og skyting (du måtte faktisk sikte litt ordentlig i tillegg til at du sirkelstrafa og skjøt). Det, pluss revolverduellgreiene, som var stas.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Nicholas kan ikke stæle bilder rett herfra når han skal briske seg i yixxen. :p
Wrong-o, di fitte. Du er vel i tillegg feil person til å uttale seg om å stjele bilder i ogmed at hele din shizzlekarriere her baserer seg på å lurke GBS. :)

Det er mest det at det er en treig drittside med mye reklame og hælvete. Direktelinking til bildene går forsåvidt greit, men ... ja.
 
#12
Har ikke opplevd at imageshack har vært spesielt tregt på direktelinking. Reklamene er noe drit, men om man direktelinker så funker det gromt. Pluss at bilder som ble lagt ut der for hundre år siden fortsatt er der, i motsetning til andre gratis hostetjenester. Har jeg hørt.
 

oma

Village Drunk
#13
Var det ikke en himla diskusjon for noen aar siden om at leeching var no-no her paa forumet da?
 

oma

Village Drunk
#18
Wrong-o, di fitte. Du er vel i tillegg feil person til å uttale seg om å stjele bilder i ogmed at hele din shizzlekarriere her baserer seg på å lurke GBS. :)

Det er mest det at det er en treig drittside med mye reklame og hælvete. Direktelinking til bildene går forsåvidt greit, men ... ja.
Saa leeching er fremdeles ukult? Eller mener vi direktelinking til bilder man legger paa imageshack eller annen bildehosting?

Beklager om budskapet "Fuck imageshack, direktelinking er ok" ble litt misstolket.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#20
Hvor er Outlaws 2? Lucas Arts :argh: