Red Dead Redemption annonsert

Jante

privileged CIS shitlord
#21
LucasArts lager jo ikke annet en Legoversjoner av sine filmer og uendelig mye Star Wars-spadevare lengre. Innovasjon? Nei takk.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Lucas Arts lager ikke en dritt lenger. I fjor sparka de det siste av innomhus utviklere så nå leier de utelukkende andre folk til å lage ting. Ting som enten er Star Wars eller Indiana Jones.
 
#23
Flotters!
Steampunk og Cowboyer er temaer som er alt for lite brukt i videospill, så at Rockstar slenger seg løs i den ville vesten gleder meg.

Jeg fikk aldri spilt Red Dead Revolver eller Gun på grunn av en kombinasjon av mangel på skikkelig spillsystem, pengemangel og generall latskap. Er de noe å plukke opp i ettertid?
 
#24
Jeg koste meg meg Gun. Historien er artig og voice actinga kan lett konkurrere med de fleste spill. Kan blandt annet nevne at Kris Kristoffersen har stemmen til en gammel gretten cowboymann, mens Tom Jane har stemmen til hovedpersonen. Styringa i spillet fungerer fint, og det er generelt sett et kult spill med ikke alt for mange elementer som trekker veldig ned. Spillet har helt klart rom for forbedringer, men det er absolutt verdt et kjøp hvis du finner det for en billig penge.

Red Dead Revolver fant jeg tilfeldigvis i en gamestop butikk for ikke så alt for lenge siden, men kællen i kassa fant ikke disken>_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Jeg har fortsatt Gun-saven min liggende på disken. Hvis du starter opp spillet og laster inn den, så står det "Completion: 100% - Time taken: 6:32". Trekk dine egne konklusjoner.
 

oma

Village Drunk
#27
Jeg har fortsatt Gun-saven min liggende på disken. Hvis du starter opp spillet og laster inn den, så står det "Completion: 100% - Time taken: 6:32". Trekk dine egne konklusjoner.
_Om_ det suger, saa bruker du ikke lang tid paa aa spille gjennom historien hvertfall ;)

Eller, det var saa utrolig kult at jeg proevde aa speedrunne det med 100% completion
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Kan avsløre så mye som at jeg ikke hadde giddet å peise gjennom 100% hvis det ikke var noe der som appellerte til meg, det eneste jeg aktivt mislikte var de kjipe Texas Hold'Em-turneringene. Det er bare det at hvis du digger sandkassespill så tar det deg null komma svisj å finne alt ekstra som ligger gjemt rundt i spillet, siden det er en ekstremt liten sandkasse det er snakk om. Moro mens det varer, dog, så om seks timer kåbbåjmoro er verdt tjue dollar får bli opp til hver enkelt å avgjøre.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Kan vel være verdt å nevne at spillet hater alle skjermkort med ATI på. Har aldri greid å få det til å kjøre stabilt og det er bare trist.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Teaser-traileren er ute. Minner grådig om GTAIV-motoren for mine øyne iallfall (ville vel vært rart om det var noe annet), oooog - hold hestene - det ser virkelig ut som om vi snakker om den kule storebroren til GUN her. Jeg har trua. ^^