Red Dead Revolver

#1
Så en ganske kul reklame for dette spillet på MTV i dag.

Har egentlig alltid ønska meg et cowboyspill. Noen som har prøvd/kjøpt dette spillet? Det ser veldig kult ut, men jeg lurer på hvordan gameplayet kontrollen osv er lagt opp.
 
#2
Så den faktisk akkurat på mtv slev... syntes det så tøfft ut... det er vel litt spesiellt også siden det er et Rockstar spill....

Stemningen så utrolig ut...
 
#3
Tror det skal være ganske bra :)
Det fikk 8.5 i Official xbox magazine.
Det er tilogmed lisensiert musikk fra Ennio Moricone :tommelopp:
 
#4
Opprinnelig skrevet av Typho@23.06.2004, 00.19
Tror det skal være ganske bra :)
Det fikk 8.5 i Official xbox magazine.
Det er tilogmed lisensiert musikk fra Ennio Moricone  :tommelopp:
Ennio Moricone :D dødsfett. Det er jo han som lagde The good, the bad and the ugly soundtracket pluss Gudfaren som er genial musikk.

Høres bra ut, men lurer på hvordan de har lagd firefightsene. Hvordan har de fiksa den sekvensen der to cowboyer står mot hverandre ved daggry og trekker mot hverandre. Kult om det blir litt som gta, bare med hester som fremgangsmåte :p
 
#5
Synes det ser utrolig kult ut. Imiterer eldre spaghettiwesterns fra 60 og 70-tallet :tommelopp:

Duelldelen skal være gjennomført den, visstnok. Er flere taktikker, skal være vanskelig å trekke fort litt uti spillet.
Autoaim selvsagt.
Red also has a Max-Payne-like ability, called deadeye, where time slows to a creep, thus allowing you to target up to six different spots on your enemies before time speeds back up, after which you'll automatically unload your revolver on these targets.
-Gamespot
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Red Dead Revolver anbefales sterkt dersom du liker westerns - jeg tror ikke det finnes en eneste kåbbåj-klisjé Rockstar ikke har utnyttet for det den er verdt i løpet av spillet.
Duell-shizzet fungerer ved at du trekker revolveren med høyre tommelstikke, og må føre et siktekryss over motstanderen/motstanderne (jada, dueller med flere enn to finnes også) og tømme magasinet før fienden får gjort det samme.
Storyen er så klisjé at du kommer til å forutse hvordan neste oppdrag blir så fort du får høre hva du må gjøre (og dette er såklart positivt), kontrollene er standard tredjepersons-action-adventure-opplegg (med to unntak - du kan strafe mens du har våpen fremme, og du kan stille deg i dekning bak ting og tang), musikken og ikke minst voiceoverne er PERFEKT og modellene er blant de mest uttrykksfulle (dog også de dårligst detaljerte) jeg har sett i et konsollspill.
Spillet er omtrent like linjært som en rett strek, men du veksler mellom å styre forskjellige figurer i løpet av spillets gang, noe som tilfører en hel del variasjon. Nok et pluss er at det finnes nøyaktig én Loading...-skjerm i hele spillet (helt på begynnelsen), mellom episodene kamufleres disse ved at du får se en kort snutt der karakteren din trikser med våpnene sine. Lekkert.
Det finnes flust av våpen og ymse krimskrams du kan kjøpe (som gir deg mer helse, økt deadeye-gauge eller unlocker bakgrunnsmateriale og multiplayer-stæsj), og... vel, det funker fett. Litt ensformig til tider (streite gunfights er ikke spesielt interessante), men det får man heller tåle.
Om du liker westerns er det egentlig ikke så mye å lure på, bare skaff deg Red Dead Revolver så fort du får råd.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Har hatt spillet en måned eller to, men prøvde det ikke før i går. Var ikke så ille. Jeg har lett for å falle for gode kontroller, og det var det her. Skal innrømme at jeg tok litt skrekken da jeg gikk i butikken og det dyreste jeg kunne kjøpe var et familiebilde som tilhørte den avdøde sheriffen, men...