Represent!

Endre

Ødela forumet
#1
De av dere som bruker Xbox Live* er sikkert klar over at dere kan legge inn et eget motto der. Det dere kanskje ikke har tenkt på, er at dette er en ypperlig anledning til å drive litt reklame for Spillegal. Hvis dere gjør som meg og bruker www.spillegal.no som motto, kan det hende vi får noen nye og interessante medlemmer, eller eventuelt noen tolvårige drittunger. Det er uansett verdt et forsøk, hva?

Spørsmål og svar:

- Hva får jeg for å gjøre det'a?
- God samvittighet? Nei, du får ikke en dritt.

- Hva om jeg ikke vil kvitte meg med mitt nåværende motto, som virkelig viser min unike personlighet?
- Øh, nei, du får vel bare beholde det da ... <_<

*Er dette mulig på PlayStation Network? I så fall må dere gjerne gjøre det der òg.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Ikke for å skryte, men for bare ett par dager siden så skrev jeg "www.spillegal.no" inn i motto plassen. Iom at jeg ikke hadde noe der, og jeg merket at Endre hadde gjort det. Det er som sagt en veldig god måte å drive litt reklame. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Er det? :blunk:

Sånn ellers fjernes "Fetthest er fettbest" fra mottoplassen min den dagen jeg dør. Eller den dagen kontoen min blir l33thax0ra av en gærning (dvs. troll) fra Tsjekkia.
 
#4
Sure, jeg kan godt gjøre det. Men da vil jeg at du skal endre tittelen min til det jeg spør om når jeg kommer på noe lurt å ha der, okay? :$
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Nei. For å sørge for lik behandling, blir tittelen din satt til det samme som Xbox Live-mottoet ditt er, nemlig "www.spillegal.no".