Resident Evil 4

ingen flere bilder vil komme, ei heller noen review. De 5 bildene vil fortsatt stå der, men jeg har laget det sånn at alle som har over 100 innlegg på forumet her ikke kommer inn på siden..... :blunk: :mad:

www.renorway.tk

*forlater spillegal nå, for evig*
 
Steike! Jeg spiller RE4 nå (ja, jeg vet jeg er litt sent ute) og har kommet til kapittel 5 - 2. Regenerators er noe av det verste jeg har opplevd - de skremmer livskitten utav meg. :(


Begynnelsen av spillet var ikke skummelt engang, men nå ... ugh. :svette:
 
Hm. Jeg har et spørsmål.

I går fant jeg ut at det var enkelte FMV-er i spillet jeg ikke har sett før, mest fordi det er FMV-er som en ikke trenger å se.

Muligens spoilers.

En av dem var etter jeg møtte på han store fyren med øyet for andre gang, i det "fine" huset, rett før en møter på den første motorsagfyren. De fleste pleier å gå rett frem og ned en trapp eller noe etter den sekvensen, men om man snur og går tilbake, blir man angrepet av fyren igjen. Han holder Leon godt om halsen, helt til han blir skutt bak fra av Ada, som henger utenfor vinduet. Han slipper Leon, løper mot vinduet og kaster seg ut, mens Ada heiser seg opp på taket.

En annen er etter man har tatt "fisken", som jeg ikke husker navnet på. Om man kjører over sjøen igjen etter man har våknet (man mister jo bevisstheten.), så kommer det en liten sekvens med noen ulver som kommer ned fra fjellsiden. Ulvene også smittet av Las Plagas, og får noen tentakkellignende greier opp fra ryggen.


... er det flere slike FMV-er som man ikke trenger å se? Eventuelt hvor?
 
Har ikke bildet, men hvis du går inn på gamefront.de, cirka 1/3 ned så er det en PS2-logo med "Resident Evil 4" i tjukke bokstaver.

MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av Riku@25.06.2005, 13.55
Hm. Jeg har et spørsmål.

I går fant jeg ut at det var enkelte FMV-er i spillet jeg ikke har sett før, mest fordi det er FMV-er som en ikke trenger å se.

Muligens spoilers.

En av dem var etter jeg møtte på han store fyren med øyet for andre gang, i det "fine" huset, rett før en møter på den første motorsagfyren. De fleste pleier å gå rett frem og ned en trapp eller noe etter den sekvensen, men om man snur og går tilbake, blir man angrepet av fyren igjen. Han holder Leon godt om halsen, helt til han blir skutt bak fra av Ada, som henger utenfor vinduet. Han slipper Leon, løper mot vinduet og kaster seg ut, mens Ada heiser seg opp på taket.

En annen er etter man har tatt "fisken", som jeg ikke husker navnet på. Om man kjører over sjøen igjen etter man har våknet (man mister jo bevisstheten.), så kommer det en liten sekvens med noen ulver som kommer ned fra fjellsiden. Ulvene også smittet av Las Plagas, og får noen tentakkellignende greier opp fra ryggen.


... er det flere slike FMV-er som man ikke trenger å se? Eventuelt hvor?
236117​
Bare sånn for å pirke litt: det er ikke FMV-er. Det er cut-scener som bruker in-game motoren :). Og nei, tror ikke det er noen flere.
 
Fant ikke noe bedre ord for det. Cut-scenes, ja.

Kjipt at det ikke er flere, da. Går for tiden igjennom på normal mens jeg leter etter noen. Er på Round 3 på Easy, med Handcannon fult oppgradert og en unlimited rocket launcer. :3

Like gøy hver eneste gang.
 
Joda, vet om en til cut-scene jeg. Skyt 8 skudd ned i vannet før du tar "fisken", som heller ikke jeg husker navnet på, og den vil komme å spise deg! Tror det er flere slike "touches", men kommer ikke på noen akuratt nå.
 
Opprinnelig skrevet av Ghaz@25.06.2005, 19.55
Joda, vet om en til cut-scene jeg. Skyt 8 skudd ned i vannet før du tar "fisken", som heller ikke jeg husker navnet på, og den vil komme å spise deg! Tror det er flere slike "touches", men kommer ikke på noen akuratt nå.
236160​
Denne visste jeg forresten om, min feil at jeg ikke nevnte den. Skjedde mest fordi jeg ville ha liv; også kjent som fisker. Mye Black Bass' der nedi, ja.

Raskeste måten å dø på i noe spill.


Redigert: Om man hjelper hunden i begynnelsen får man vel forsåvidt se en liten cut-scene også. Ved å hjelpe mener jeg å gå bort til fellen og trykke A, istedenfor å skyte på den. Da kommer hunden og hjelper deg mot det første "huletrollet".
 
Argh!
Havnet i søppelsjakt med skumle regenerators som hærper meg med nålene sine, og jeg har nesten ikke ammo. Noen som kan en eller annen über-lur måte å knerte dem på? Nå waster jeg bare masse shotgun ammo...
 
Har du ikke mer ammunisjon til rifla? Isåfall kaster du en flash granat og løper. Løp, mann! Løp!
 
Opprinnelig skrevet av Riku@25.06.2005, 19.43
Fant ikke noe bedre ord for det. Cut-scenes, ja.
236158​
Er film-sekvenser ett bra forslag? Uansett, så har jeg ikke blitt å kjøpe RE4 enda. Men, det blir nok en gang i fremtiden det. Akkurat sånn hadde jeg det med OoT og det ble en av mine favoritter...
 
Opprinnelig skrevet av Renorway@02.06.2005, 01.56
ingen flere bilder vil  komme, ei heller noen review. De 5 bildene vil fortsatt stå der, men jeg har laget det sånn at alle som har over 100 innlegg på forumet her ikke kommer inn på siden..... :blunk:  :mad:

www.renorway.tk

*forlater spillegal nå, for evig*
228822​
Hva var han der så gretten for da?..
:confused:
 
Han var gretten fordi man må ha skrevet over 100 innlegg for å snakke om noe annet enn spill på en spillside.
 
Det er jo egentlig LITT surt...
Men bare litt.
As for regenerators, de første, i frysehuset og sånn, var enkle nok, men når de byner å skyte nåler på meg blir jeg pissed.
Tror jeg har en del ammo på rifla, men jeg er der i sjakta hvor man må dytte en container uti vannet med Ashly og låse dørene for den pesende jævelen, og han kommer alltid for nærme for at rifla er no effektiv i det hele tatt. Er det ikke noe sted man kan skyte dem for å knerte dem ekstra fort? Leste et eller annet om dem i en memo jeg fant et sted i spillet... Skal lese den igjen.