Resident Evil 4

Kjøpt i dag!
Var ganske kjekt spill, men legge merke til det med at det til tider er et helvete å sikte med den litt for fleksible/glatte PS2-analogen.. er jo bare å oppgradere våpen senere da... eller.. får vel se.
Kunne gjerne vært litt mer effektivt med melee-attacks;
Har ikke helt fått teken på å sparke eller bruke kniven...
Men alt-i-alt var det verdt å spille det når jeg skulle gjøre lekser... så nå sitter jeg her med god samvittighet og to Natur&Miljø-forsøk som skal bli skrevet...
Hurra for fredag imorgen!
 
Jævla drit!!! :mad: Fikk spillet i dag, men plata lå selvfølgelig løst i coveret og var fullt med riper og vil ikke leses!
 
Jeg ble så frustrert over at RE4 ikke funket at jeg gikk å kjøpte meg det på Spiderman i sta...

Har spilt i 4 timer på Normal og har nettopp tatt han svære skalla gubben med sjegg... Jeg er veldig imponert over grafikken, lyden og ikke minst gameplayet i spillet! Gameplayet varierer veldig mye for tid til annen og det er alltid en ny taktikk eller fiende å ta seg av... Beklager den korte forklaringen, men må spille mer!! :D
 
damn hun har søren meg chicago typewhriter våpnet haha..
Vel må si det spillet er fett.
Jeg har runna det to ganger og på de to gangene har jeg klart å få alt. jeg har infinitie rocket launcher, chigago typewriter og den kraftige handcannon alle er inftinitie.. MEN! jeg lurer på hva faen er det våpnet han bruker på introen.. "the opening movie" kan man få den?? en slags lazer-beam-blææst-gun-ting..
 
damn hun har søren meg chicago typewhriter våpnet haha..
Vel må si det spillet er fett.
Jeg har runna det to ganger og på de to gangene har jeg klart å få alt. jeg har infinitie rocket launcher, chigago typewriter og den kraftige handcannon alle er inftinitie.. MEN! jeg lurer på hva faen er det våpnet han bruker på introen.. "the opening movie" kan man få den?? en slags lazer-beam-blææst-gun-ting..
[/b]
Jada, men du må bli ferdig med spille på Professional Mode.
våpene heter P.R.L 412. Koster ingen ting.
 
Jada, men du må bli ferdig med spille på Professional Mode.
våpene heter P.R.L 412. Koster ingen ting.
[/quote]

oki thanks..
faen jeg håpte på at det ikke var det.. kommer ikke forbi "The village" på proessional liksom :svette:
 
Pokker fort et genialt spill, har spilt det en del på GC nå og må bare si at det tar ganske av! Nettopp solgt standard handgun og byttet den inn i en mauser lignende pistol med kolbe og er klar til å slakte videre.