Ris & Ros

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, det er mye viljen det står på hos meg og. Men nå må du ta i betraktning at jeg og Shadar ikke blir betalt for tekstene vi skriver her.[/b]
Ja, hvis ikke interessen i seg selv og gleden av å få publisert egne tekster er god nok motivasjon til å legge ned det nødvendige arbeidet, skjønner jeg at dere sliter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men nå må du ta i betraktning at jeg og Shadar ikke blir betalt for tekstene vi skriver her.[/b]
Jeg blir ikke betalt for tekstene jeg skriver for Gamer.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dere ikke verdensmestere til å drive spillside, ingen av dere.
[/b]
Døh, dere spiller ikke for et topplag i fotball, så dere kan ikke kritisere de som spiller fotball!
Døh, du spiller ikke gitar i Iron Maiden, så du kan ikke kritisere gitarspillet til Van Halen!
Døh, du er ikke noen mesterkokk ved en tre-stjerners restaurant i Frankrike, så du kan ikke kritisere gastronomiske retter!


o_Ô
 
<div class='quotemain'>Men nå må du ta i betraktning at jeg og Shadar ikke blir betalt for tekstene vi skriver her.[/b]
Jeg blir ikke betalt for tekstene jeg skriver for Gamer.
[/b][/quote]
Da tok jeg feil. Tør jeg spørre hvor motivasjonen ligger? Er det fordi at det er flere lesere på Gamer?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan liste opp tre nøkkelfaktorer:
1: Respons
2: Eksponering
3: Seriøsitet
 
Det er en forskjell mellom å kritisere et par ting og å drive med en evig evinnelig sutring over alt som er galt og over at ingenting skjer. Det er bare hyggelig å høre om forslag til hvordan vi kan gjøre ting bedre og hva vi kan endre på, men når det utarter seg til personangrep og drittslenging ender det opp med at ingenting skjer. Jeg håper alle kan roe ned drittslengingskanonene sine og heller komme med spesifike forslag til hva DERE ønsker av forsiden og gjerne også hvordan vi kan gå frem for å oppnå dette. Jeg vet dette er det som både forumbrukerne og ledelsen vil få mest mulig ut av.

Nå skal det nevnes at vi har fått en del konstruktiv tilbakemelding i denne tråden (kudos til alle dere som ga det) som vi kommer til å vurdere.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Siggen din er så merkelig passende. :confused:

/Edit: Nei sjå guta. Moderasjonen har forbedret seg med minst 25%, denne posten har overlevd i hele 10 minutter mens Elfkin var i emnet! You go girls! :tommelopp:
 
Siggen din er så merkelig passende. :confused:

/Edit: Nei sjå guta. Moderasjonen har forbedret seg med minst 25%, denne posten har overlevd i hele 10 minutter mens Elfkin var i emnet! You go girls! :tommelopp:
[/b]
Sist gang jeg slettet en post var vel 6 måneder siden eller no så hva du mener med dette er for meg uklart.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Slapp av. Ettersom tiden går vil du vel etterhvert forstå den. Bare bruk tiden vel, menneske, for uendeligheten er ikke vår.
 
<div class='quotemain'>
Dere ikke verdensmestere til å drive spillside, ingen av dere.
[/b]
Døh, dere spiller ikke for et topplag i fotball, så dere kan ikke kritisere de som spiller fotball!
Døh, du spiller ikke gitar i Iron Maiden, så du kan ikke kritisere gitarspillet til Van Halen!
Døh, du er ikke noen mesterkokk ved en tre-stjerners restaurant i Frankrike, så du kan ikke kritisere gastronomiske retter!


o_Ô
[/b][/quote]

Av en eller annen grunn så visste jeg den der ville komme.. Det er et godt poeng i noen tilfeller, men ikke her. Jeg står fortsatt ved mitt. Det har seg nemlig slik at mange her mangler evnen til konstruktiv kritikk, så det blir mer som drittslenging. Bare å kritisere, men kanskje droppe drittslengingen og revurdere synet på deres egne ferdigheter?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Argumenter er det noe som heter. :rulleøyne:
 
Av en eller annen grunn så visste jeg den der ville komme.. Det er et godt poeng i noen tilfeller, men ikke her. Jeg står fortsatt ved mitt. Det har seg nemlig slik at mange her mangler evnen til konstruktiv kritikk, så det blir mer som drittslenging. Bare å kritisere, men kanskje droppe drittslengingen og revurdere synet på deres egne ferdigheter?
[/b]
Du kritiserte at det ble sagt positive ting om gamle SG. Så vidt jeg kan se, er jeg den eneste som har nevnt dette, og jeg har heller ikke rost gamlesiden opp i skyene. Videre vil jeg påstå at jeg til tider har vært meget konstruktiv. Jeg går ut fra at du ikke mente det du skrev i innlegget ditt, som forøvrig var håpløst formulert?
 
Jeg vil rose dere for hva dere har gjort med meldingssystemet. Man ser når man får melding og kan nå i tillegg lese hele meldingen uten å gå inn i inboxen!

Anngående ledelsens oppførsel (om den har blitt bedre) kan jeg ikke uttale meg særlig. Men ting går i hvert fall i riktig retning.

PS: kanskje på tide å gjøre noe med forsiden og inndelingene av delfora, men det har dere kanskje allerde begynt å gjøre noe med?

PPS: jeg likte vote-greiene Sancti hadde i "fra oss" -seksjonen, dere vet, slik at forumet fungerte som et demokrati, hadde vært toppers om dere kunne fått fram et lignende system slik at vi som brukere kan være med å bestemme litt/komme med synspunkter.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Fy faen som dette emnet eier klokka fem om morran.

Elfkin: Når ingenting faktisk skjer med et problem som er så stort at alle brukerne merker det hver eneste gang de sjekker forumet burde det kanskje fikses.

Og bare så du vet det, Elfkin, så er md5-kryptering gammelt. Det er mulig å reversere md5 nå. Det finnes nye og mye bedre hash-algoritmer i php for tiden. Så ta denne sjansen og stjel passordene til alle du kan. Så er du like kul som Truls. Nei, vent. Du banna Truls fordi du trodde han hadde fått tilgang til databasen og i den klart å reversere md5-krypteringen til veldig mange passord. Stemmer.

Av og til skremmer dette forumet meg.
 
Vel... så haxx var jeg ikke. De var ukrypterte fra et eldre forum. (Men ikke fra da jeg styrte.) :(