Ris & Ros

#21
Forsiden er faktisk direkte grusom. Det virker ikke som om «designeren» har giddet å koste på seg mer enn fem minutter på å slenge ut noe helt tilfeldig, og banneren er rett og slett amatørmessig.

Det egner seg ikke en gang som layout til en blog. Hvis du selv hevder at dette er det peneste designet Spillegal har hatt, tror jeg du burde revurdere din sans for stil.
 
#22
Det egner seg ikke en gang som layout til en blog. Hvis du selv hevder at dette er det peneste designet Spillegal har hatt, tror jeg du burde revurdere din sans for stil.
[/b]
Saken er at forsiden nå er jo ut som en blog. Det er ut som en mal fra en eller annen Blogger.com eller noe sånt skrap. Det er det jeg ser..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Etter hva Endre sa til meg, tok han et skin han fant et sted og flikket litt på det.
Det jeg ikke forstår er hvorfor det ikke ble ventet litt med å legge ut forsiden til skin og slikt var klart.
 
#25
Tydeligvis et flertall som har en annen mening enn min egen, dere forventer vel ikke at jeg kan argumentere mot det? Selvsagt skjønner jeg at dette er visuelt simplere design enn Shadar har laget, men det er heller ikke fokuset vårt. Selv synes jeg denne med sin enkelthet og rene stil (ja, jeg synes faktisk denne siden har færre motstridelser i stilen enn Shadar sine, men det er jo mye på grunn av hvor enkelt designet er) er mer behagelig å tilbringe lang tid på. Som sagt er det fremdeles ikke helt ferdig, så dere må ikke bli overrasket om det plutselig begynner å falle i smak. Dog hadde jeg satt pris på mindre "kul" kritikk, og kanskje litt mer konstruktiv. Dere er like nyttige for oss som sjøgress når dere finner det godt å kritisere noe så subjektivt som min sans for stil.
 
#27
Ja, det er det ingen tvil om. Ideologien er noe annerledes denne gangen. Vi ville heller satse på en enkel side hvor vi enklest mulig kunne skrive underholdende tekster om spill, og kanskje lure inn et godt poeng en gang i blant. Vi prøver også å oppdatere siden med nye tekster så hyppig som mulig. Målet er at spillgleden og entusiasmen vår skal smitte over på andre. Dette kan dere lese litt om i Om Oss-seksjonen.
 
#28
Kanskje et faresignal at du må krangle med så mange om at siden er stygg\pen?

:usikker:

Uansett. Så ut som en blogg. Men det er jo Endres visjon?
 
#30
Jeg er enig i konseptet, ikke lage det for komplisert slik at det kan oppdateres lett. Da får man kanskje mer tid til å skrive og legge til nye oppdateringer uten å måtte forandre på siden visuelt veldig ofte.

Men siden ser ut som en blog. Ikke stygt ment, jeg har ikke peiling jeg på hvordan jeg ville gjort det.. (Ikke at jeg er en racer i å lage nice hjemmesider :ler:)

Uansett så er innholdet viktigst av alt. Så lenge det er oversiktelig nok.
 
#31
Siden ble finere nå, etter at dere byttet litt på header og slikt. Føler at den er litt vel stilren og den mangler litt grafikk.
 

Endre

Ødela forumet
#32
Jeg er enig, skulle gjerne hatt en litt kul logo for eksempel, men jeg klarer ikke lire av meg noe som ser kult ut. :p Får ha det som det er nå litt midlertidig, så kanskje jeg kan lage noe litt kulere etter hvert.

Litt off-topic, men: Synes dere vi burde ha separate kommentarer på forsiden, eller burde vi bruke forumet til kommentarene? Hva vil dere helst bruke? På forhånd takk for svar.
 
#33
Har spillegal hatt en form for logo tidligere, som man prøver å finne en annen stil på? Eller er det selve logoen som skal lages? Husker den Space Invader-figuren som var i banneren før, er den aktuell å piffe opp litt? Eller noe helt annet?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#34
Greit at simpelt er det som gjelder i disse tider, men hva med å bare ha forsiden litt i stil med forumet? Bare så den ikke ser ut som et Word-dokument? Kanskje få opp forumlogoen?
 
#35
Hmm, kanskje det var forumlogoen jeg tenkte på, den Invader-figuren. Burde vel ha en eller annen form for logo uansett, tror det vil gjøre seg mye bedre, litt mindre blog-like.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#36
Litt off-topic, men: Synes dere vi burde ha separate kommentarer på forsiden, eller burde vi bruke forumet til kommentarene? Hva vil dere helst bruke? På forhånd takk for svar.
[/b]
Jeg synes det funker dritfett med kommentarene på forsida, bånn gass.
 
#37
Kunne noe á la dette fungere som en form for logo? Selvfølgelig mer forseggjort når det gjelder motiv og fancyness-level, men fungerer idéen? Eller er jeg way off nå? :svette:

Tittei.
 
#39
Hehe, okay :) Om det er av interesse kan jeg sikkert prøve å diske opp litt forskjellig spill-relaterte saker? Evt. kan du jo si ifra om dere finner ut av hva det skulle være, så kan jeg jobbe litt med det. Og er det ikke av interesse så skal jeg holde meg unna ;)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#40
Jeg og mine crappy photoshop egenskaper kan også prøve å lage en logo hvis det er interesse for det. Må bare bli ferdig med den jeg jobber med nå. Ja eller nei?