Rocket League-turnering anyone???

Lodin

Der Waaaah
#6
Lag en egen tråd for homseriet deres. RL er fett, men det er ille nok at jeg har fire paddekaster som maser om det og så skal dere også starte.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#12
Får nok ikke fatt på nok kronasjer til PS+ før spellet ikke er gratis mer, men OM jeg får fatt på det innen den tid er jeg nede som julenissens slede
 
#13
Får ikke du lastet det ned igjennom snuskemetoden? Eller tror du Sony klikker på oss om begge spiller lisensen samtidig?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#15
Vi får teste, Hæggis. Vi får teste
 

Nabbe

Har fin hatt.
#16
Lett med på no råkket ligings når som helst. Er ganske ræva sånn ca. nitti prosent av tiden, men satan så gøy det er allikevel.

Som f.eks. i går da en kompis, agradula og jeg lå under tre null med under to og et halvt minutt igjen, men allikevel klarte å komme ut seirende.


For det meste min feil at vi lå under, så det siste målet som sørget for overtid føltes hella bra (drit i at den sikkert hadde gått inn uansett, okay).
 

Nabbe

Har fin hatt.
#18
Sånn ca. akkurat sånn. 1 ut av 10 000 forsøk (aka aldri). Har dog stoppet noen potensielle mål ved å fly opp. Det er mer sånn 1 ut av 100 forsøk.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
Jeg får, av en eller annen grunn, spilt online. Og herrejemini så fantastisk fett det her er. Supermoro, selvom jeg er grisedårlig. Men når man får slengt inn det ene målet fra midtbanen ved en feil.... Man føler for å rive av karosseriet på bilen og flashe motoren til publikum.

Jeg er fan, og med når som helst