Rocket League-turnering anyone???

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#42
Alle koser seg i Rocket League og jeg bare sitter her og spiller alene på mesterrasen.

Her er ihvertfall et skryteklipp av mitt første luftbårne mål. Ikke høyt nok til å få teknisk air hit, men det er en start.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#46
Good times. Nicholas er en dritt. Spiller mer any time.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Jeg tror nok alle var enige om at den ene runden hvor jeg ikke sugde men tvert imot netta et hattrick og ble MVP, var den eneste runden som telte.

Dettane var innmari artig da mæssom. Får pusse litt på skillza ved å lede SP-laget mitt, Moon Niggas, gjennom ligaen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#48
Tipper jeg logger på littebitt senere. Aka en liten time rundt klokka 20:00

Edit: evt rundt 2030
 
D

Deleted member 91

Gjest
#49
Det var schmellfett, ja! Sykt schweet at såpass mange hadde anledning til å spille også. Det at de europeiske serverne var fulle av fail og aids var jo typisk, men GG til Nabbe som fant ut at amerikanske servere funka like bra. Nå trenger han bare å lære seg hvordan man scorer mål så er han i havn.

Mulig jeg logger på for en runde eller to etterpå sjæl, hvem vet alt kan skje.
 
#51
PSN tror at jeg svindler de med kortet jeg har brukt tusen ganger før (får ikke igjennom noen av betalingene fra PP eller kredittkort, det er visstnok mange som har problemet nå) og PS+ løp selvfølgelig ut denne hengen. Fml.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Skal teste etterpå, litt mye ~familie~ som kommer først
 

Nabbe

Har fin hatt.
#59
Du hadde ganske god konkurranse i å være vprst, synes jeg. Meg selv inkludert.

Kult at vi faktisk hadde seks stykker så lenge som vi hadde. Bra saker. Litt synd at serverene ikke akkurat er top class, men det var i alle fall stort sett spillbart.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#60
Masse moro å spille med dere, selv om pingen jobber i mot oss. Dette må gjentas!