Rockstar avslører eksklusiv tittel til x360

CyberK

Finner ikke på noe.
#21
Folk kommer sikkert til å kjøpe det for å se om det er sant. Dessuten kan sikkert bordtennis være særdeles urbant og hipt om man vil. Det ert bare å slenge inn Snoop som spillbar karakter, det. Hvilket bringer meg til mitt neste spørsmål: Finnes det bordtennisproffer man kan lisensiere til spillet? Og viktigst av alt: Kommer det til å ha Pong som unlockable extra?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#23
Det skaper i hvertfall PR rundt spill, om det så måtte være et bordtennis-spill. Og joda, jeg digget GTA-serien, men ikke stort annet de har laget.

Tja...

Hmmm...

WEIRD?

Begynner faktisk å lure på hvordan gameplayet blir.

(SEGA klarte jo tross alt å gjøre tennis interessant)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#24
Hvis det medfølger en hightec bordtennisracket man kan koble til maskinen kan det jo faktisk være noe å glede seg til. Men man tviler sterkt!
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Ikke at jeg noensinne gidder kjøpe et bord-tennis spill, men det der ser faktisk jævlig bra ut.
Skjønner alikevel ikke helt hva det er de driver med. :ehm...:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Hadde det vært til Revolution hadde jeg skjønt det veldig godt, men 360-exclusive? Foreløbig er det bare grafikken som ser bra ut, jeg vil gjerne se en video som ikke bare er en prerendert trailer.
 
#29
Tja, er dette så vanskelig å forstå da? Et bordtennisspill krever sikkert ikke allverden av tid og ressurser å utvikle. I forhold til GTA er det bare en dråpe i havet.

I forhold til feks et fotballspill er det mange færre som er interessert i bordtennis, men det er tross alt ingen konkurrenter på markedet, så de vil dekke hele "behovet" alene.
 
#30
Jack Thompson som er så i mot vold har sikkert pantsatt alle eiendelene hans for å betale rockstar til å lage et ikke-voldelig spill.


[/b]
FEIL! JT kommer nok til å gjøre det for at de skal gi faen i denne ikke-vold greia, han må jo ha noen til å sikre økonomien sin, og hvis steinstjerne ikke gjør det, hvem skal da gjøre det?
 
#32
FEIL! JT kommer nok til å gjøre det for at de skal gi faen i denne ikke-vold greia, han må jo ha noen til å sikre økonomien sin, og hvis steinstjerne ikke gjør det, hvem skal da gjøre det?[/b]
da kommer sikkert sony og nintendo til redning, i bytte mot at JT bare går etter M$ sine spill.