ROSE online

Sancti

Terrorkatt
I dag starter open beta (rundt klokken 19, ifølge matematiker Yetipants) for ROSE online. Mer informasjon om spillet kan leses på websiden deres.

Jeg har allerede registrert meg, og gleder meg temmelig mye. Jeg vet ikke om vi har et emne om dette allerede (merkelig nok), i så fall får noen gi beskjed.

Om dere kan tåle det supersøte utseendet - sleng dere på. Fra 7. oktober (i dag) kan man registrere seg og laste ned betaversjonen via sidene deres. :)

jeg sa akuratt på et annet forum at jeg antokk den åpnet rundt kl 7!
i r teh brain!

jeg gleder meg også, og har gjort det et par dager.
sliter med å få verified en account... har prøvd flere forskjellige eposter,
men får ikke verifiserings-nummeret.
et problem mange andre har og, ser det ut som.
Jeg foreslår at folk fra sg poster IGN'ene sine her når vi får kommet i gang.

YAY! Downloader nå, og det går i utrolige 30 KB/s.

222 KB/s her :D
Kommer nok til å ha Adriz som nick der :tommelopp:
EDIT: Funker ikke å registrere seg! Kommer bare til index siden når jeg trykker på "register" :blunk:

prøv en annen browser?
har nå prøvd å regge meg med ENDA en mail, men fortsatt ikke noe mail tilbake med key ;_;

iROSE var en åpen beta også som jeg spilte mye før, alså, i = international nå er det vel eROSE?

men uanz, jeg stoppa på level 45 muse hadde godt med peng og koste meg veldig men spillet blei veldig VELDIG ensformig imo bare spille det til litt høy level så finner dere det også ut ;)

lvl 45 blir ikke sett på som "Høy level" bare så du er klar over det

edit: det er oppe nå, men jeg har fortsatt ikke noe account!
kan noen med account si meg hva slags epost de brukte, eller
bare hjelpe meg å skaffe account?
på forhånd, takk!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg forhåndsregistrerte meg via Fileplanet, gikk som smurt og fikk key med en gang.
Uansett, jeg blir vel å kalle meg Medisterfar. Logger inn nuh.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jesus Kølla Kristiansen. Sjekk dette:

Lodin

Der Waaaah
Har sett noen av gøønsene drive med dette og ikke noe av det er noe annet enn uber-homo.
*laste ned* =D

EDIT: Får ikke key. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ta det med ro Lodin, det er nok av monstre til alle:

Protip: Musikken må slås av pronto ellers havner du lett i koma.

Mhm kawaii.

Signa up på sia, skal man få ... noe key i mail eller noe? Er det for sent å signe up? :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dersom dere møter denne mannen i spillet, si hei (ettersom det er meg):

SKAL DET VÆRE EN LUKSURIØS KVIST, FRUE?

Ting jeg har lært av ROSE Online så langt:
- Du har alltid minst tjue av dine eneggede tvillinger rundt deg til enhver tid.
- Gelébønner er livsfarlige.
- Kålormer også.
- Sommerfugler må slås opptil ti ganger med sverd før de dør.
- Sommerfugler bærer titt og ofte med seg en seks-sju flasker melk som du kan rapse etter at du har drept dem.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Dette spillet så litt fett ut, sånn rent bortsett fra at det ikke gjorde det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og der datt serveren ned. Jaja.

Om dette er det samme R.O.S.E som da jeg spilte, er det ikke spesielt bra egentlig. :ehm...: Kanskje de som ikke har råd til å betale et skikkelig MMORPG tviholder på at det ruler, men det overbeviser ikke meg. :D <--- smiley med døde pixler.

Sancti

Terrorkatt
Nå har jeg ikke fått spilt det særlig lenge, men førsteinntrykket var at det var utrolig klønete å styre karakteren. Det er kanskje en vanesak, men.
I tillegg var det hundrevis av folk og fiender over alt, og det var rimelig forvirrende. De burde blitt spredt litt mer utover, for det ble fryktelig rotete slik det var nå. Det bør vel også forbedre seg etter hvert, vil jeg tro.