ROSE online

Vel, det med folkemengden blir jo løst da fler blir høyere level.
Kontrollen høres helt lik ut som da jeg testet det. Reagerer fortsatt kontrollen en halvtime etter du har trykket?
Det var mainly grunnen til at jeg ga det opp...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Av og til lagget det og da tok det ca. et halvt sekund før kisen reagerte. Ellers gikk det smooth. Akkurat som i ca. alle andre MMORPGs.

Sancti

Terrorkatt
Det er greit nok, men det er ikke den vanlige "opp, ned, høyre, venstre" med piltastene som jeg er vant med fra andre spill. Det blir klønete for min del. Enten må man klikke med musa dit man vil, eller så kan man styre fremover og svinge med høyre eller venstre samtidig som man går. Man kan ikke gå til høyre eller venstre uten at man samtidig går fremover, og "ned"-tasten kan ikke brukes til noe. Jeg foretrekker også å kunne styre med tastaturet, fordi jeg fort får plager i armen på grunn av overdreven musebruk allerede.

Hvilken server spiller folket på?

Lodin

Der Waaaah
Alt jeg vet er at det er piss at det tar lenger tid å sende registreringskoden enn å laste ned den jævla fila på 400 og noen meg...
Skal uansett ikke begynne å stresse med dette før i morra, men da bør dere se opp for magiske Lodin. En real liten luring som sikkert greier å døtte tre ganger så mye blomster opp i stumpen som noen av dere.

På siden et sted kan du sende mail til de med brukernavn og resten av shizzlet, så åpner de accounten for deg.

Opprinnelig skrevet av supermario@08.10.2005, 01.24
Kan noen bekrefte her hva som er best mellom MS og R.O.?
267107​
nei, ingen kan "bekrefte" om hva som er best.
dette er 3d, maple er 2d.
det er 2 helt forskjellige spill.
Jeg digger maple, men det blir litt for mye det samme til tider.
men det kan vel sies om alle mmo's uansett.
bare prøv begge du, og bestem selv.
Noen mener pepsi er bedre enn cola, men de er homo...nei jeg mener: folk er forskjellige.

hakara: hvis man regget seg i går fikk man den ikke før 4 på natta, men etter det har kodene kommet med engang. prøv med en annen mail eller no.

jeg har nå spilt ganske mye , er lvl 11-12 Hawker og må si det er rimlig funky. Litt cheap er det, men det svinger fordet.
ekstremt homo og klissete men som melee hawker er det mye action paction.
:tommelopp:

Right, da har jeg fått passord og saker, tar og laster ned spillet i natt.

Noen spesiell server folk har samlet seg på? Eller er det bare én?

Opprinnelig skrevet av Yetipants@07.10.2005, 20.50
Ta det med ro Lodin, det er nok av monstre til alle:

Protip: Musikken må slås av pronto ellers havner du lett i koma.
267016​

Rett i koma? Høres ut som noe for meg *laste ned* :nirvana:

arg! dette er jo det samma som pristontale! til og med sida er bygd opp helt likt =\
koster sikkert penger etter lvl 40 det her og ja=\

Keke, da laster jeg ned filen, men trenger litt informasjon :>

Sett litt på både dealer og soldier, og virker mest som det jeg vil være, men fikk ikke så alt for mye informasjon ut av siden, og lurte på om noen kunne fortelle meg litt kjapt hva de kan om disse to class'ene. :>

EDIT: Litt info om hawkers også :>

Hawkers - sub class Raider = rogue. Jupp. Jupp. Jupp.

hmm, jeg skal være champion <3<3
og..hvilken server er vi på?
og.. når kommer reg emailen min?=\
har ventet 5 timer =\

EDIT: Soldiers kan bli Warrior eller Champions, gå for champions, 2h ftw ;D