RPG til GameCube?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Da vil det uansett bli en kraftnedtur å gå fra Papir-Mario: Tusenårsdøra til Tales of Svada, siden historien i førstnevnte er en vill berg-og-dalbanetur av spas og spøk.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#22
Uhm, ikke det at det har så mye å si for spillenes kvalitet, men er det summons i noen av spillene?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#24
Sånn bare hvis noen er spent på hvem som klarte å påvirke meg mest, så er vel Psylopat vinneren. Kind of. Var i Gamezone på Kristiansand, og de hadde verken ToS eller BK, og mannen i kassa sa de slet med å få flere inn. Så anbefalte han Skies of Arcadia, og sa han hadde brukt masse tid på det. Så til slutt tok jeg han bare på ordet og kjøpte det. Orket uansett ikke å bestille noe fra nettet, så jeg tok en liten sjanse. Det så jo gøy ut da. Og så langt jeg har spilt, så angrer jeg ihvertfall ikke. Spillet har absolutt potensiale, og jeg gleder meg til å spille videre.

Takker for hjelpen i dette emnet!
 
#25
Fint det du! :) Har bare et lite spørsmål. Selv likte jeg ToS veldig godt, og syntes ikke voiceactingen var så gale, og det er jo det for det meste folk klager over her. MEN, jeg har hørt at voiceactingen på Baiten Kaitos er enda verre. Er dette sant? Isåfall, hvorfor må ToS få ekstra mye pepper for dette når det er BK som fortjener det?
 
#26
Voice actingen i BK er noe av det verste jeg har hørt. Jeg har hørt at det skal ha blitt gjort med vilje. Grunnen er at du, som er en "spirit" i spillet, og hovedpersonen er i to forskjellige dimensjoner.

Grunnen til at ToS får så mye pepper er nok fordi det har solgt mye mer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#27
Baten Kaitos er det eneste spillet der jeg har slått av voice acting. Den er helt forferdelig, mens i Tales of Symphonia er det tålelig med mindre man har kort lunte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
SITAT(Tales @ 15.04.07, 23.33) 61318
Grunnen til at ToS får så mye pepper er nok fordi det har solgt mye mer.[/b]
Eller kanskje fordi det er drit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Hvis jeg må vasse gjennom en time (eller mer, for den del) med bæsj for å få en artig opplevelse, gjør jeg heller noe som ikke kaster bort tiden min fullt så lettsindig. Som for eksempel å gå en tur.