[RULLEBRETT] Skate 2 (demo på live, PSN neste uke)

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#22
neimen faen kan man ikke kjøre bil nå heller nei da venter jeg på 3en ass
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Bump fordi spillet kom ut på PS3 igår og kommer på 360 idag. Skriver sikkert noen flere ord om det en annen gang når klokka ikke er ti på sju om morran, men:

+ Den renoverte byen er bare dritsnerten altså. Selv om den ikke er helt San Andreas-sized så har de proppa den så full av rails og ramper og det som er at det er alltid er noe å drive på med.
+ Alle de nye triksa funker dritbra, er logisk plassert på kontrollen, og er morsomme å utføre.
+ Multiplayer virker ihvertfall litt stødigere enn forrige gang.
- Jeg kan ikke fatte at de hadde baller nok til å beholde det desidert verste aspektet av skate., nemlig den derre forjævlige H-O-R-S-E-varianten deres hvor man skal herme triks etter AI-en. Urk.
- Noen av oppgavene er fortsatt grisevanskelige og krever helt vanvittig mye repetisjon før de sitter, og selv da er det ikke sikkert at du er hundre prosent sikker på hvorfor det funka nå og ikke forrige gang.
+ På den annen side er oppgavene jevnt over mer variert og festlige nå, og for det meste er det ganske kult å flytte på ramper og sånt for å få ting i boks.
+ Karakterkreatoren (heisann) er ganske habil, og når man er såpass nigger som meg er det klart man setter pris på en haug autentiske plagg.

Helhetlig er det en stor forbedring på forgjengeren, selv om det fortsatt er et bare småting som irriterer her og der. Skal gi det litt mer tid imorgen.
 
#26
Jeg begynner å synes at dette "å skape sin egen figur" er for plebeiere og uerfarne, eventuelt 2004. Jeg har begynt å trykke konsekvent "neste" hver gang noen ber meg justere nesebredde og kjakefasong, og velger konsekvent å kalle figuren min for "W" for å spare tid.

At slikt finnes er i seg selv OK, men det er ikke OK at det første man skal gjøre, før man får begynne å leke, er å gnome rundt med noe som overhodet ikke var salgspoenget til spillet. Spiller jeg skate vil jeg kjøre rullebrett, ikke velge mellom 152 skolissevarianter.

Men men, osv.

Jeg fant forresten fram eneren igjen, så jeg føler ikke det helt store behovet for Skate 2 enda. Har fortsatt bare så vidt kommet i gang med det første spillet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Ja, jeg så du skrev det. Kanskje like greit, jeg mistenker at det må føles bittelitt utdatert etter toeren. Hva karakterskaperen gjelder benekter jeg ikke at det er litt tacked-on og litt med "bare fordi", men jeg er selvdyrkende nok til at det fortsatt er grisemoro å gjenskape meg selv i alle spill. Til tross for at alle menneskene i Skate 2-land har en lei tendens til å se litt neandertalske ut (akkurat som skatere i virkeligheten HURR).
 
#28
Det er det som er det mest mystiske av alt. Personskaperverktøyene i vestlige spill har en pussig tendens til å skape utrolig stygge mennesker, det er ganske forbløffende. Fallout 3, Oblivion, Skate, Tiger Woods, alt sammen. Selv gode gamle Sega driter på leggen i Virtua Tennis 3.

Hadde jeg i det minste kunnet velge mellom presets som hadde en viss schwung kunne mye vært løst. Jeg synes f.eks. Knights of the Old Republic er betraktelig bedre enn de nevnte, og det sier ikke lite, for KotOR er ikke rare greiene.

Finnes det spill med god personskaper i det hele tatt egentlig? Hvis vi ser bort fra LittleBigPlanet og Mii Creator?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Finnes det spill med god personskaper i det hele tatt egentlig? Hvis vi ser bort fra LittleBigPlanet og Mii Creator?
Du må prøve personskaperen i PlayStation Home. Det har egne justeringer for hvor skjeløyd du skal være, hvor usymmetriske ører du vil ha, hvor brukket nesa di skal være og hvor langt inn panna di skal være. =D
 
#31
* Improve responsiveness of off-board controls, modified left stick behavior to improve feel of off-board movement
* Eliminate scoring exploit for Hippie Jump 180s in multiplayer Spot Battle
* Eliminate the wipeout exploit with off-board and the Superdude trick
* Fixed mute and stale grab tricks to use proper hand when performed in conjunction with a hand gesture
* Fix the occasionally popping of visual indicators (sign-ups, arrows, etc)
* Added support for custom soundtracks for the PS3
* Face and Body settings will now load properly in saved replays
* Character models will be in high detail when viewing a replay
* Visual indicators (sign-up icons/arrows) are no longer visible in replays and videos
* Remove the confirmation pop-up when retrying a challenge
* Reduce potential for pedestrians to spawn in an active challenge location
* Modified "Can you spell Girl?" challenge so the player starts with the lead
* Remove the 3,2,1 countdown when retrying a film challenge
* All Thrasher challenges unlock properly in the career progression
* When starting an Own the Spot via the Challenge Map, the player's session marker is automatically set for them
* Updated the online mini-map so skaters appear as the same color indicated in the player HUD
* Improved quality of character images generated for display on skate.reel web profiles
* EXP is no longer awarded for players that don't attempt a trick during a Ranked game of S.K.A.T.E.
* Modified deathrace intro sequences to eliminate camera clipping
* Online Freeskate Activities (Survival) - Increase the tolerance for ‘skating too slowly' while in the air
* Online Spot Battle/Hall of Meat - Spectators can again trigger hand gestures during another player's turn
Ny patch er ute nå folkens (hvertfall på 360) og den gjør små, men viktige justeringer. Kontrollen av brettet er nå mye bedre og det ser ut som at jeg endelig får tatt Can You Spell Girl?-challengen. Yey!