Rykte: Endelig Half-Life 2 slippdato

#1
Det spekuleres fremdeles på hvilken dato oppfølgeren til Half-Life vil slippes.
Nå har Valve kommet frem til at 30. september er en ganske god dato for Half-Life 2. I et intervju med Gabe Newell hos Vivendi kom det frem at Valve ser på midten av august som en dato da spillet skal gå gull. Han kunne også si at "akkurat nå ser vi på de viktige tallene. Hver dag retter du opp noen bugs og samtidig oppdager du nye bugs. Snittet av dette nummeret forteller hvor mange bugs som er igjen. Og med det arbeidstempoet vi jobber i nå, kan det godt hende at antall bugs vil være null innen de neste 16 dagene."

Valve selv sier at de tenker på at spillet slippes nå i høst men at de ikke vil fastsette en dato enda. 30. september høres iallfall realistisk ut.

Kilde: MegaGames
 
#4
Håper det kommer snarest mulig, men jeg synes det er bedre å vente litt, istedet for å et halvferdig spill. Mange som klager på at det drar ut nå, men det de ikke tenker over er hvor kjedelig det ville vært å få et halvferdig resultat i hendene. (Driv3r, anyone?).

Valve har litt av noen forventninger å innfri nå, og jeg har en liten magefølelse som sier at det vil innfri til mine forventninger. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Førstemann til å nevne at Gabe er en feit faen!
Han har sikkert allerede spist opp en haug med HL2 gold disker.

 
C

Crizpy

Gjest
#7
Nei, så er jo du spillegals negativefaen#1 :p


Nqon: Jepp, fant jeg ut for en stund siden og :)

Redigert: der ble vist Nqons innlegg slettet
 
#10
Herregud jeg gleder meg til dette spillet. Det er vel ganske sikkert at det kommer ut i løpet av høsten, men 30. september hadde jo vært topp.
 
#12
Vi har ventet alt for lenge allerede, men som Jani sier, så er vi ivertfall garantert et helt ferdig spill. Håper de klarer å holde denne datoen.

Ett spørsmål: Til dere som har peiling... Når kommer spillet til å dukke opp i Norge? Regner med at det ikke blir noen verdenslansering.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
All den tid ingen engang er sikre på når spillet dukker opp i statene så er det umulig å si.
Men hvis vi antar at det dukker opp den 30 September kan du legge til mellom 2 uker eller måneder for et Ca. tall.
Altså en gang i Oktober\November... kanskje...
 
#14
Gabe Newell sa i HL2fallouts forum tidligere idag om når pre-loaden til Counter Strike: Source begynner, nemlig 11/8 på Internett cafèer, 16/8 på Steam og den 18 er det mulig å spille spillet.

MEN, det han også sa var at pre-loaden til HL2! begynner 17/8, lukter vi en release dato kanskje en hel måned før ryktet?

Sitat:
"Just got out of a review meeting. 8/11 the Cafe's turn on (tomorrow). 8/16 CZ/ATI users pre-load. 8/18 CZ/ATI turns on. 8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change)."

Linkhe
 
#16
Opprinnelig skrevet av Lodin@11.08.2004, 13.22
Skjønner ennå ikke helt hvorfor Internet kafeer er det første stedet de betaer CS:Source i stor stil.
85728​

De har en sånn egen type steam, istendenfor at kundene logger inn med sin steam konto har den en spesial konto som er registrert på internett kafen