Rykte: Ny Xbox hos EA?

Endre

Ødela forumet
#1
Aner ikke hvor troverdig denne siden er, men Develop rapporterer i hvert fall at et ikke-navngitt EA-studio sitter på en ny Xbox, som visstnok ikke har kommet lenger i utviklingsfasen enn at den er pakket inn i et PC-kabinett. Dette er vel forsåvidt ganske vanlig når det gjelder utviklingsversjoner av konsoller. Videre spekulerer de i om maskinen blir vist frem på E3, men Eurogamer mener at det er lite sannsynlig.

Jeg var usikker på om jeg skulle lage denne tråden ettersom jeg som sagt ikke vet om Develop er troverdige, men ... skitt au, det er jo bare et rykte uansett. Hva sier dere, virker det sannsynlig? Jeg trodde kanskje Microsoft ville ri Kinect-bølgen så lenge som mulig, men kanskje de føler presset fra Nintendo? Hvis det stemmer at utviklingsverktøyene sitter i PCer akkurat nå, virker det heller ikke så veldig sannsynlig at maskinen blir vist frem på E3, men hva vet jeg?
 
#2
Alltids en sjanse for at Kinect fungerte som en avledningsmanøver, og er enten kompatibel med den neste Xbox'en eller at de vil at X360 og Kinect skal sameksistere med nye Xbox.

Lite trolig, men det er ikke umulig.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Blir ikke overaska om Project Cafe/Wii2 har satt en liten støkk i både MS og Sony. Siden og prosjektet med å forlenge konsollenes levetid med motiondill ser ut til å ha feila max regner jeg nesten med at de annonserer noe på E3. Forventer og at Sony som alltid viser fram no CG og leker deilige.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#5
Skal man se litt mer seriøst på slike utviklingsrykter så er det MINST tre år før "xbox 720" kommer, hvis ikke hadde vi hørt noe mer konkret enn rykter..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Du tror 360, en maskin fra 2004, varer tre år til? Deeet... virker jo helt fjernt.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#8
Det er nok realistisk å tenke at det blir 2013 før 720 kommer.

Edit: Årets julegave i 2013, vil jeg nå si..
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
åtte år for en konsoll er fortsatt rimelig lang tid. Jeg tipper jul 2012, kodenavn Revelation eller Apocalypse eller annet fancy end of the world relatert navn.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#10
Apokalyptisk navn? Xbox Niburu!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#11
huskere dere sist gang dette skjedde

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#13
kidden til en som jobbet hos bungie tok bilde av seg selv mens han spilte på en 360 dev kit 6 månder før konsollen kom ut
 
#14
kidden til en som jobbet hos bungie tok bilde av seg selv mens han spilte på en 360 dev kit 6 månder før konsollen kom ut
Ikkje bra..

Hvis xboxen ikke kommer før 2012, skal jeg heller investere i en sånn her:

 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#17
I tillegg om man tenke på hvor hardt Microsoft nå går ut med spill som har Kinnect støtte så tyder det mye på at de ikke har planer om å slippe ny konsoll i løpet av 2011.. Så jeg tipper det tidligste blir at de blir årets julegave i 2012, evt. seint 2013. Det å slippe konsoller rundt jul er populært, siden det blir ekstra kjøpepress på foreldre med tanke på at unga vil ha den til jul og de ofte blir litt ekstra generøse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
det er
umulig å
robert du hode
rygg og festning
med munnen
din åpen
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#20
Det er en hest.